به گزارش پایگاه خبری نشان :

زن و مرد جوان با سر و صدا و جیغ دختربچه‌های خود از خواب پریدند و خود را به پشت‌بام رساندند. اتاق خواب دختربچه‌ها زیر آتش بود و آن‌ها هم به گوشه‌ای از پشت‌بام پناه برده بودند تا از شر زبانه‌های آتش در امان باشند.

موضوع بلافاصله به 125 اعلام شد و طولی نکشید که پای مأموران اطفایی و امداد و نجات ایستگاه سیزدهم آتش‌نشانی به خیابان سبحان منطقه سیدی مشهد باز شد. مأموران در همان ابتدا به امداد دو کودک گرفتار شده در شعله‌های آتش پرداختند و با استفاده از تجهیزات خود 2‌دختربچه شش و دوازده ساله را از پشت‌بام نجات دادند.

از سوی دیگر آتش‌نشانان با قطع جریان گاز و برق محل حادثه که خانه‌ای یک طبقه بود به مهار زبانه‌های آتش پرداختند و قبل از اینکه حریق به خانه‌های مجاور سرایت کند آن را فرو نشاندند.

مأموران اطفایی پس از خاموش کردن آتش عملیات تخلیه دود را انجام و محل را برای شناسایی علت حادثه در اختیار کارشناسان آتش‌نشانی قرار دادند. گفتنی است کانون حریق قسمت نیم طبقه بالای پشت‌بام این خانه مسکونی بوده که به عنوان اتاق خواب بچه‌ها استفاده می‌شده است. این حادثه به غیر از خسارات مالی خسارت جانی نداشت.علت این حریق هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد.