به گزارش پایگاه خبری نشان :

نخستین روز خرداد ماه امسال ماموران پلیس تهران در شرق پایتخت 3 جوان موتور سوار را که مظنون به سارق بودند را مشاهده کرد و دستور ایست برای آنها صادر شد.

3 پسر جوان بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد تصمیم به فرار گرفتند و همین کافی بود تا تعقیب و گریز پلیسی کلید زده شد .

ماموران در تعقیب 3 پسر جوان بودند که در این صحنه خودروی زانتیایی وارد ماجرای تعقیب و گریز شد و ناگهان راننده زانتیا که پشت 3 پسر موتور سوار در حال حرکت بود با آنها تصادف کرد و 3 پسر جوان به زمین افتادند.

قمه و چاقو در جیب 3 موتور سوار مرموز

3 پسر جوان به شدت روی زمین افتادند و دیگر توان فرار با پای پیاده نداشتند، پلیس در صحنه حضور داشت و در بازرسی بدنی از 3 جوان زخمی قمه و چاقو به دست آوردند و در گام بعدی 3 پسر جوان برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

مرگ جوان موتور سوار

2 پسر جوان که وضعیت بهتری داشتند خیلی زود از بیمارستان ترخیص شده و برای تحقیقات در اختیار ماموران پلیس قرار گرفتند اما راننده موتور که پسر جوانی بود پس از 20 روز و در حالیکه تلاش پزشکان برای نجات جان حمید ادامه داشت روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

پرونده مرگ پسر جوان برای تحقیقات بیشتر در اختیار بازپرس دشتبان در شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و در این مرحله ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای بررسی دقیق صحنه تصادف مرگبار 3 جوان مرموز با خودروی زانتیا وارد عمل شدند.

تصادف مرگبار از سوی راننده آشنا

کارآگاهان در بررسی دوربین های مداربسته پی بردند که صحنه تصادف خودروی زانتیا با 3 جوان موتور سوار عمدی بوده است که صاحب خودروی زانتیا که زن جوانی بود شناسایی شد.

زن جوان در تحقیقات پلیسی عنوان کرد که خودرویش در روز حادثه در دست برادرزاده اش میثم بوده و از ماجرای تصادف مرگبار اطلاعی ندارد.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که میثم و حمید از قدیم با هم اختلاف داشته و با هم درگیر شده اند و میثم به خاطر ضرب و شتم حمید دارای سابقه است.

همین کافی بود تا دستور بازداشت میثم صادر شود تا اینکه راننده زانتیا روز دوشنبه 30 تیرماه دستگیر شد.

اعتراف بر بیگناهی

میثم در اعترافاتش به ماموران گفت: من قصد کشتن یا تصادف با حمید را نداشتم و آن روز به طور اتفاقی حمید و دوستانش را سوار بر موتور دیدم که به خاطر رانندگی پرخطرش با آنها تصادف کردم و در این مدت چون تصادف غیرعمد انجام داده بودم منتظر بودم تا ابلاغیه دادگاه به دستم برسد تا به دادگاه بروم اما پلیس مرا به عنوان قاتل حمید دستگیر کرده است و این در حالیست که من نقشی در مرگ او نداشتم و تنها یک تصادف غیرعمد صورت گرفته است.

بنا به این گزارش، بازپرس دشتبان با توجه به اینکه تحقیقات نشان از عمدی بودن این تصادف مرگبار دارد دستور داد تا متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد و تجسس های تکمیلی ادامه دارد.

رکنا