به گزارش پایگاه خبری نشان :

در یکی از عجیب‌ترین عمل‌های جراحی در مصر، یک تیم جراحی موفق به خارج کردن بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ پوند، واحد پول مصر از شکم یک بیمار شدند.

بر این اساس، جراحان بیمارستان قصر العین قاهره در یک عمل جراحی طولانی موفق شدند انواع و اقسام اسکناس‌ها و سکه‌های مصری را از شکم یک بیمار خارج کنند. این بیمار پس از آنکه از درد شدید شکم شکایت داشت به بخش اورژانس بیمارستان رجوع کرد. وی به پزشکان اعلام کرد طی یک دوره زمانی میزان زیادی اسکناس و سکه را خورده است!

متخصصان موفق شدند طی یک عمل جراحی که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، زندگی این بیمار را نجات دهند. جراحان اعلام کردند معده و روده‌های این مرد به شدت دچار عفونت شده بود، اما با خارج کردن پول‌ها و مراقبت‌های بعدی، حال وی بهبود یافته است.

qcjfrEeEtOp7

جراحان ۶ هزار و ۵۰۰ پوند پول نقد به همراه اشیائی مانند تعدادی سکه، ۳۹ میخ و فندک را از معده این مرد خارج کردند. با این حال، پزشکان می‌گویند این نخستین باری نیست که با بیمارانی مواجه شده اند که پول نقد و اشیای دیگر را خورده است.

سال گذشته میلادی جراحان مصری ۲۰ قاشق غذاخوری، چهار چنگال و تعدادی مسواک را از معده یک بیمار خارج کردند. همچنین یک جوان ۲۰ ساله پیش‌تر اقدام به خوردن جواهرات کرده بود و متخصصان با عمل جراحی موفق به خارج کردن آن شدند.

روانشناسان می‌گویند برخی افراد علاقه به خوردن اشیای خارجی دارند. این علاقه ناشی از اختلالات روانی در فرد است و توصیه می‌شود افرادی که در خود تمایلاتی برای خوردن اشیای خارجی می‌بینند حتما به روانشناس مراجعه کنند.