به گزارش پایگاه خبری نشان :

رکنا: صبح جمعه رهگذری در حال عبور از خیابانی حوالی جنت‌آباد بود که در پشت یک مدرسه چشمش به مردی افتاد که بی‌حرکت روی سکویی ایستاده بود و تکان نمی‌خورد.

مرد رهگذر برای خرید وارد مغازه شد و هنگام برگشت بار دیگر همان مرد را بی‌حرکت روی سکو دید و مطمئن شد که حادثه‌ای رخ داده است و به همین دلیل نزدیک‌تر رفت و ناگهان با جسد حلق‌آویز شده مرد میانسال روبه‌رو شد.

او وحشت‌زده به پلیس زنگ زد و دقایقی بعد مأموران کلانتری جنت‌آباد در محل حاضر شدند. آن‌ها با دیدن جسد این مرد که حدودا ۵۵ ساله به‌نظر می‌رسید ماجرا را به قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران گزارش دادند و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.

ماموران در ادامه جیب‌های متوفی را گشتند و چند شماره پیدا کردند که کنار آن‌ها نوشته شده بود شماره‌های اضطراری. مأموران با یکی از شماره‌ها تماس گرفتند و به این ترتیب هویت متوفی فاش شد.

در ادامه جسد با دستور قاضی جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و کارآگاهان بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته را در دستور کار خود قرار دادند تا معمای مرگ مرد میانسال آشکار و مشخص شود که آیا ماجرا قتل بوده یا خودکشی.

۲ ساعت از این ماجرا گذشته بود که حدود ساعت ۱۳:۵۰ جمعه بار دیگر تلفن قاضی مصطفی واحدی، کشیک جنایی تهران زنگ خورد.

این‌بار مأمور کلانتری انقلاب بود تا گزارش مرگ مردی ۵۲ ساله را به قاضی جنایی اعلام کند. آنطور که مأمور پلیس می‌گفت مرگ وی مرموز بود.

به همین دلیل بازپرس جنایی به همراه تیم تجسس پلیس آگاهی راهی محل حادثه که خانه‌ای حوالی میدان انقلاب بود شدند. تحقیقات حکایت از این داشت که متوفی، پزشک ۵۲ ساله و متخصص است. جسد او به‌صورت دمر در آشپزخانه و کنار اجاق گاز افتاده بود.

به‌نظر می‌رسید علت مرگ ضربه به ناحیه سر است با این حال جسد باید به پزشکی قانونی منتقل می‌شد تا پزشکان علت دقیق مرگ وی را اعلام کنند. فردی که با جسد آقای دکتر روبه‌رو شده بود دوست وی بود که در تحقیقات گفت: خانواده دکتر در خارج از کشور هستند و او به تنهایی زندگی می‌کند. من سال‌هاست با او دوست هستم و اغلب به خانه‌اش می‌آیم و به او سری می‌زنم.

آخرین بار ساعت ۲ بعدازظهر روز گذشته خانه‌اش بودم و او هیچ مشکلی نداشت. بعد از آن خانه‌اش را ترک کردم تا امروز که هرچه به او زنگ زدم جوابم را نداد. نگران شدم و، چون کلید یدکی خانه‌اش را به من داده بود خودم را به خانه رساندم تا اینکه با جسد او روبه‌رو شدم.

بازپرس جنایی تهران دستور بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان و اطراف محل حادثه به همراه تحقیق از همسایه‌ها را صادر کرده تا اسرار مرگ آقای دکتر برملا شود