به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، در یک حادثه باورنکردنی، یک نوجوان که توسط یک هنرمند خیابانی ربوده شده بود، پس از ۱۲ سال موفق به بازگشت به آغوش خانواده خود شد. رسانه‌های اندونزی جزئیات هیجان انگیز از داستان دلهره‌آور کودکی به نام عرفان واهیو را فاش کردند.

هنگامی که او پنج ساله بود، موقع بازگشت به خانه‌اش در راه ساراغان جاوه مرکزی، در اندونزی، او را ربودند. طبق جزئیات گزارش شده توسط روزنامه اندونزیایی "جاکارتا پست"، در آن زمان، آدم ربا او را فریب داد که قصد دارد وی را به خانه اش برگرداند، اما این اتفاق رخ نداد و کودک را مجبور کرد که همراه با او کار کند.

این کودک که عرفان نام دارد گفت: "من دو سال در خیابان با آدم ربا زندگی کردم، تا اینکه توسط پلیس دستگیر شدیم و من که در آن زمان هفت ساله بودم به یتیم خانه منتقل شدم. " کودک داستان ما وقتی به سن ۱۷ سالگی رسید، خاطرات قدیمی خود با خانواده‌اش را به یاد آورد و موفق شد که یک فروشگاه مواد غذایی که برای خریدن نیاز‌های خانه با مادربزرگش به آن جا می‌رفت را پیدا کند.

این نوجوان با استفاده از گوگل مپ محل فروشگاه را پیدا کرد و آدرس را به ناظران پرورشگاه داد که با فروشگاه مواد غذایی تماس بگیرند و اطلاعات و عکس‌های خانواده این کودک را به دست آوردند. عرفان گفت: "من هنوز چهره پدر، مادر و برادرانم را به یاد دارم. " عرفان بعد از اینکه مطمئن شد آن‌ها خانواده واقعی او هستند، به خانه خود برگشت تا پس از ۱۲ سال غیبت دوباره خانواده‌اش را ملاقات کند.