به گزارش پایگاه خبری نشان :

 به تازگی رسانه‌های هندی از پرونده‌ای عجیب خبر دادند که در آن مرد هندی علیه گوگل مپ به دلیل مشکلات جدی که در رابطه زناشویی‌اش بوجود آورده، شکایت کرده است.

آر چاندر اسخار مرد متاهل ۴۹ ساله هندی ادعا می‌کند که به دلیل مشکلات خانوادگی که شرکت گوگل برای او به وجود آورده است، دست بردار از شکایتش نیست. این مرد اساسا ویژگی Your Timeline گوگل مپ را سرزنش می‌کند، چون به خاطر این ویژگی هر بار که از خانه بیرون می‌رود باید به همسرش جواب پس دهد. او ادعا می‌کند که برنامه گوگل به طور مرتب مکان‌هایی که هرگز بازدید نکرده را نمایش می‌دهد، به همین دلیل در توضیح این موضوع به همسرش مشکل دارد و این موضوع اعضای خانواده وی را هم تحت تاثیر قرار داده است.

آر چاندر اسخار در این باره گفت: من نمی‌توانم به سوالات همسرم پاسخ دهم و همسرم علی رغم آنچه بستگان و مشاوران می‌گویند، به گوگل بیش از هر چیز دیگری اعتقاد دارد و گوگل در زندگی خانوادگی من باعث نزاع شده است. من از دادگاه می‌خواهم که علیه گوگل اقدام کرده و عدالت را در مورد من اجرا نماید؛ علاوه بر این باید خسارت من نیز پرداخت شود.

P971zE9inQEJ

پلیس هنوز شکایت چاندر اسخار را کتبی نکرده است، اما بهترین راه برای حل این اختلاف را تماس با مشاور می‌داند. البته در مورد برنامه‌ نیز گوگل مپ باید یاد آور شد که همیشه دقیق نشان نمی‌دهد و ممکن است مکان‌هایی که کاربر از آنجا بازدید نکرده است را نشان دهد، اما مشکل اینجاست که همسر چاندر متقاعد نمی‌شود./باشگاه خبرنگاران