به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس هند دو مرد شیاد را که توانسته بودند با فریب یک پزشک مبلغ ۳۳۵۰۰۰ دلار از وی کلاهبرداری کنند دستگیر کرد. این دو شیاد با فروش یک چراغ جادو به این پزشک مدعی شده بودند که می‌تواند آرزو‌های وی را برآورده سازد.

دکتر «لائیک خان»، اهل شهر «میروت»، در منطقه کایرنگار هند اولین بار در سال ۲۰۱۸ و زمانی که به خانه یک بیمار مراجعه کرده بود با یکی از این دو شیاد دیدار کرد. در ملاقات بعدی این پزشک در حالی با این مرد ملاقات کرد که او مدعی برخورداری از قدرتی جادویی بود و به این پزشک قول داد تا خان را تبدیل به یک میلیاردر کند.

اسلام الدین بلافاصله شریکش «آنیس» را به خان (پزشک) معرفی کرد و آن‌ها به این پزشک پیشنهاد دادند تا با پرداخت ۳۳۵۰۰۰ دلار صاحب یک چراغ جادویی که می‌تواند آرزوهایش را برآورده کند شود. این پزشک که در لندن تحصیل کرده بود فورا پیشنهاد این دو نفر را پذیرفت.

nPNOG3Pu7l17

دکتر خان با اشاره به اینکه صحبت‌های این دو نفر آنقدر قانع کننده بود که به راحتی آن را پذیرفت در این باره به پلیس گفت که آن‌ها اغلب با استفاده از یک عطر خوشبو وی را فریب می‌دادند که او هر لحظه فکر می‌کرد غول جادویی از داخل چراغ بیرون خواهد آمد. او بعدا فهمید که جن جادویی در واقع اسلام الدین بود که توانسته بود به راحتی این پزشک تحصیل کرده در لندن را بفریبد. صحبت‌های اسلام الدین آنچنان جذاب و فریبننده بود که این پزشک تمام این مبلغ را بصورت اقساط و بدون آنکه شاهد اتفاق کوچکی در زندگی اش باشد پرداخت کرد.

خان پس از پرداخت تمام اقساط این چراغ جادویی درخواست کرد تا آن را با خود به خانه ببرد، اما این دو با ترساندن این پزشک که این ایده، ایده خوبی نیست و می‌تواند منجر به وقوع اتفاقات ناگوار برای او شود وی را منصرف کردند. او پس از چند بار تکرار این خواسته سرانجام متوجه شد گرفتار دو کلاهبردار شده است و به همین دلیل به اداره پلیس مراجعه و پلیس هر دو شیاد را دستگیر کرد.

EmC4NccuOrmk

در تصاویری که در رسانه‌های محلی هند منتشر شده اسلام الدین و همدستش «آنیس» به همراه چراغی که مدعی بودند جادویی است نشان می‌دهد. پلیس سرنخی پیدا کرده که نشان می‌دهد همسر اسلام الدین نیز در این پرونده نقش داشته است. تلاش‌ها برای دستگیری او ادامه دارد.