به گزارش پایگاه خبری نشان :

 هیدن کراوچر برادر لیا کراوچر که مدتی است گم شده پس از اینکه به یک درمانگر گفت برای کنار آمدن با این مسئله با مشکل روبرو است، خودکشی کرد. هیدن ۲۴ ساله، ۹ ماه پس از ناپدید شدن لیا، در آپارتمان خود در بلتچلی، میلتون کینز، در حالی که به دار آویخته شده بود، توسط مادرش تریسی فورنس و خواهرش جید پیدا شد.

شانتل تیلیسون، دستیار درمانگر، در نتیجه سه جلسه صحبت با هیدن گفت:" او باور خود مبنی بر اینکه آینده‌ای ندارد را توصیف کرد. او احساس نا امیدی می‌کرد و گفت که بهتر است بمیرد. او توضیح داد که لیا هنوز مفقود است و کنار آمدن با این مسئله در عدم حمایت از طرف خانواده‌اش از او دشوار است. "

درمانگر ادامه داد: " هیدن خود را حلق آویز کرد. " شانتل گفت که بسیار نگران او بوده و ئی را متقاعد کرده که با ماشین خود را به بیمارستان میلتون کینز برساند تا ارزیابی برای پذیرش انجام و بستری بشود.

پسری که به خاطر گم شدنش خواهرش خودکشی کرد

دکتر جبران سید، که پزشک خانگی خانواده کراوچر بود، گفت که در ۱۸ اکتبر به دیدار هیدن در خانه او رفته، او گفت:" هیدن فردی کاملا با اعتماد به نفس و برون گرا بود. او مدال ورزش‌های تکواندو و بوکس را داشت، اما اخیرا او اعتماد به نفس و انگیزه‌ای برای آینده نداشت و به فکر خودکشی افتاده بود. "

در نتیجه جلسه دوم درمان که ۸ نوامبر برگزار شده بود دکتر گفت: " او مثبت‌تر شده و با خانواده اش سرگرم است. او مشغول کار‌های خاصی بود و سعی داشت کاری پیدا کند. " گفتنی است که دکتر وی موافقت کرده بود که هیدن چهار روز بعد مرخص شود.

کالین گاروی، پرستار روانپزشکی مرکز NHS Trust در مرکز و شمال غرب لندن، گفت که وقتی هیدن در ۱۶ اکتبر به بیمارستان میلتون کینز مراجعه کرد، هیچ تختی برای بستری او وجود نداشت. وی گفت که موافقت شده بود موقتا در خانه مادرش بماند.

مرگ هیدن ۹ ماه پس از ناپدید شدن خواهر ناتنی وی لیا، ۱۹ ساله، در ۱۵ فوریه سال گذشته رخ داد. شب قبل از گم شدن خواهرش یعنی شب ولنتاین، لیا ساعت ۶ عصر تا ۷.۱۵ عصر خانه را در میلتون کینز ترک کرد و به مادرش کلر گفت که با یکی از دوستانش قرار دارد. پلیس متوجه شد که او هرگز دوستش را ندیده و آن‌ها نمی‌دانند که کجا رفته و با چه کسی بوده است.

رکنا