به گزارش پایگاه خبری نشان :

 ویدئویی که یک مرد چینی را در حال قدم زدن با ببر در خیابان نشان می‌داد به ویدئویی داغ در فضای مجازی این کشور تبدیل شد. در حالی که در ابتدا کاربران تصور می‌کردند این حیوان یک ببر واقعی باشد، اما بعد مشخص شد این جانور در واقع یک سگ بوده که توسط صاحبش رنگ آمیزی شده است.

این مرد این سگ قفقازی را به رنگ‌های نارنجی و مشکی، طوری که شبیه به یک ببر به نظر برسد رنگ آمیزی کرده بود. او همچنین یک دم غیرواقعی را برای آنکه این حیوان دقیقا شبیه به یک ببر باشد به دم آن وصل کرده بود.

یکی از افراد محلی هنگام عبور از خیابان ویدئویی از لحظه‌ای را که این مرد با این سگ در حال قدم زدن بود تهیه کرد. او این ویدئو را روز ۱۳ نوامبر در فضای مجازی منتشر کرد. این اتفاق عجیب بعدازظهر روز جمعه در شهر «ژانگی» واقع در استان گانسو چین رخ داد. در این ویدئو صدای یک زن شنیده می‌شود که می‌گوید: «این غیرواقعی است. این واقعا شبیه به یک ببر واقعی است.»

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی چین با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از کاربران اقدام صاحب این سگ را مورد تقبیح قرار دادند. کاربران صاحب سگ را به خاطر استفاده از رنگ و مواد شیمیایی برای رنگ آمیزی این حیوان مورد نکوهش قرار دادند.

این نخستین بار نیست که یک حیوان در چین با حیوانی وحشی اشتباه گرفته می‌شود. در ماه ژوئن نیز زن اهل استان سی چوان چین در حال قدم زدن با یک پاندا خبرساز شده بود. این در حالی بود که این حیوان در واقع یک توله خرس بود که توسط این زن رنگ آمیزی و به رنگ سیاه و سفید درآمده بود.

باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 1.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22