به گزارش پایگاه خبری نشان :

علت خودکشی بازیگر هندی افسردگی اعلام شده است. وی پس از خودکشی مدیربرنامه‌هایش از افسردگی شدید رنج میبرد. روز گذشته جسد سوشانت سینگ بازیگر هندی در خانه‌اش در بمبئی پیدا شد.

بدن بی‌جان سوشانت سینگ راجپوت بازیگر سینمای هند در خانه‌اش در بمبئی پیدا شد و حالا بالیوودی‌ها به سوگ او نشسته‌اند. گزارش‌های اولیه حاکی از این است که مرگ او به دلیل خودکشی بوده است. پلیس بمبئی تأیید کرده پرونده‌ای برای بررسی مرگ این بازیگر ۳۴ ساله راه‌اندازی کرده است.​

راجپوت نخستین تجربه حضور خود در تلویزیون را در سال ۲۰۰۸ با «Kis Desh Mein Hai Meraa Dil» محصول بالاجی تله‌فیلمز داشت. محبوبیت آن سریال باعث شد او در یک سریال محبوب دیگر یعنی «پاویترا ریشتا» حضور پیدا کند. او برای این سریال برنده چند جایزه بهترین بازیگر از جمله جایزه آکادمی تلویزیون هند شد.

سوشانت سینگ نخستین تجربه سینمایی خود را در سال ۲۰۱۳ با «کای پو چه!» داشت که برای آن نامزد دریافت چند جایزه بهترین بازیگر نوظهور هندی شد. این فیلم پیش‌نمایش خود را در فستیوال فیلم برلین داشت و بعد در هند و سراسر جهان اکران شد.

یکی از موفق‌ترین تجربه‌های راجپوت بازی نقش شخصیت کریکت هندی ماهندرا سینگ دونی در فیلم سال ۲۰۱۶ «ام‌اس دونی: داستان گفته‌نشده» بود. از دیگر فیلم‌های محبوب او می‌توان از «کدارناث» سال ۲۰۱۸ و «چیچوره» سال ۲۰۱۹ نام برد. فیلم ۲۰۱۹ «بران» با نقش‌آفرینی راجپوت هم مستقیم از نت‌فلیکس پیش‌نمایش شد.

هفته پیش، دیشا سالیان که قبلاً مدیر برنامه‌های راجپوت بود به خاطر خودکشی از دنیا رفت. گزارش‌ها حاکی از این است که راجپوت به خاطر این مسئله بسیار افسرده بود.

اسکروالا در توییتر نوشت: « چه چیزی باید در ذهن ما بگذرد که بخواهیم زندگی را رها کنیم. آدم هرگز نمی‌داند. خبر واقعاً نابودکننده‌ای بود. روحت شاد. او بیش از یک بازیگر بود. پر از انرژی و همیشه به اطرافیانش احترام می‌گذاشت. خیلی زود رفت.»

آکشای کومار ستاره بالیوود ی در توییتر خود نوشت: « راستش این خبر باعث شوکه شدن و ساکت ماندن من شده است. یادم می‌آید او را در چیچوره تماشا کردم و به دوستم ساجد که تهیه‌کننده آن است گفتم چقدر از فیلم لذت بردم و ای کاش بخشی از آن بودم. چه بازیگر با استعدادی بود. امیدوارم خدا به خانواده‌اش قدرت بدهد. »

حتی نارندرا مودی هم از راجپوت یاد کرد و در توییتر خود نوشت: « یک بازیگر جوان با استعداد که خیلی زود رفت. او در تلویزیون و فیلم‌ها فوق‌العاده بود. ظهور او در دنیای سرگرمی باعث الهام بخشیدن به خیلی‌ها شد و او نقش‌آفرینی‌های به یادماندنی از خود به جا گذاشته است. درگذشت او شوکه‌کننده بود. به خانواده و هوادارانش فکر می‌کنم .»

سال ۲۰۲۰ به سالی فاجعه‌بار برای بالیوود بدل شده است و چهره‌های سرشناسی چون عرفان خان، ریشی کاپور، وجید خان را پیش از این در همین سال از دست داده است.