به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ کارآگاه "خیرالله دولتخواه" رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران گفت: پرونده ای با موضوع سرقت داخل خودرو از طریق کلانتری 150 تهرانسر برای رسیدگی تخصصی و شناسایی متهم به پایگاه 5 پلیس آگاهی ارجاع شد که محتویات پرونده حاکی از آن بود 11 خرداد ماه امسال 2 سارق با استفاده از خودروی پراید نقره ای در صحنه سرقت حاضر و مرتکب سرقت لوازم داخل خودرو شده اند.

وی بیان داشت : پرونده برای بررسی تخصصی به دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه پنجم ارجاع و رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان قرار گرفت.

ردیابی دزدان پراید سوار

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی عنوان کرد: در تحقیقات میدانی شماره پلاک خودرو سارقان شناسایی و مشخص شد، سرقت ها توسط یکی از مجرمان حرفه ای انجام شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد : با شناسایی هویت راننده خودرو در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارآگاهان دستور توقیف خودرو پراید را در سامانه سراسری پلیس ثبت و پس از گذشت مدتی خودروی متهم توسط ماموران گشت کلانتری 17 پرند توقیف و متهم با هماهنگی های قضائی در اختیار پایگاه پنجم آگاهی تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 300 فقره سرقت لوازم و تجهیزات خودرو با همکاری همدستش معترف شد، افزود: متهم در بازجوئی های اولیه معترف شد، اموال سرقتی را طریق فضای مجازی افراد ناشناس فروخته اند.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی در پایان ابراز داشت: دومین متهم پرونده نیز در مخفیگاهش دستگیر و هر 2 متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند.