به گزارش پایگاه خبری نشان :

در سال‌های اخیر گزارش‌های مطبوعاتی بسیاری از تمایل برخی افراد به خوردن حشرات به عنوان وعده‌هایی که انرژی و پروتئین مورد نیاز آن‌ها را بدون نیاز به غذا‌های شناخته شده تامین می‌کند، منتشر شده است.

اما آنچه عجیب‌تر این است که انسان در میان موجودات زنده به خوردن مار‌ها روی آورد چرا که مار یکی از خزندگان خطرناکی است که ممکن است با نیش زهرآگین خود به زندگی فرد پایان دهد.

در حالی که مقامات فلوریدا در تلاش برای از بین بردن جمعیت مار‌های برمه‌ای هستند، زیرا این گونه از مار‌ها اغلب می‌توانند تا ۲۰ فوت رشد کنند و به مردم حمله ور شوند، برخی یک روش جدید برای کنترل این نوع مار‌های مهاجم ابداع کرده‌اند.

گزارش‌های مطبوعاتی از کمیسیون ماهی و حیات وحش فلوریدا (FWC) نشان داد که این مرکز شکارچیان بیشتری استخدام کرده، سگ‌های بیشتری را برای بوییدن مار آموزش داده و فناوری مادون قرمز بیشتری را به دست آورده است تا با افزایش جمعیت آنان مقابله کند. همچنین این مرکز سطح جیوه در گوشت مار اندازه گیری می‌کند تا وزارت بهداشت بتواند در دستوالعمل‌های خود در خصوص خوردن مار تجدید نظر کند.

Df4nq1BexmvS

اما داستان عجیبی که بسیاری را شوکه کرده است، اقدام یک شکارچی مار در منطقه ادراه آب فلوریدا است که با استفاده از گوشت مار و طبخ آن، نشان داد که به عنوان وعده‌ای غذایی می‌شود از آن استفاده کرد.

او گفت که وقتی مار به درستی آماده شود، می‌تواند خوشمزه باشد و پس از آزمایش گوشت با یک جعبه تست جیوه، آن را به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در یک زودپز قرار داده و سپس آن را به دستورالعمل غذای مورد نظر خود اضافه کنید؛ و این شکارچی مار افزود: همزمان با سرخ شدن سریع، می‌توانید زنجبیل، سیر و سبزیجات دلخواه و تازه را به آن اضافه کرده و با روی برنج این خورشت را سرو کنید.

غذا‌های عجیب و غریب با گوشت مار پیتون!

این فرد همچنین از تخم مار برای درست کردن نان استفاده می‌کند و یا آن‌ها را به مدت زمان طولانی می‌جوشاند و با اضافه کردن سس آن را می‌خورد.

او می‌گوید اگر می‌خواهید تخم مار را مانند یک تخم مرغ سرخ شده بخورید باید آن را مانند پنکیک آماده کنید که تا حدی جویدنی و سفت‌تر خواهد بود و همچنین شیر، سیر، قارچ و فلفل را می‌توانید به آن اضافه کنید یا آن‌ها را در مخلوط کن بریزید تا یکدست شود.

گزارش‌های مطبوعاتی نشان داد که مار پیتون‌های برمه‌ای، که بومی جنوب شرقی آسیا هستند، به عنوان حیوانات اهلی عجیب و غریب به ویژه به میامی در دهه ۱۹۸۰ به ایالات متحده آورده شدند و اعتقاد بر این است که پس از طوفان اندرو در سال ۱۹۹۲ آن‌ها به سرعت در پارک ملی اورگلیدز شروع به تولید مثل کردند و در طبیعت رها شدند.