به گزارش پایگاه خبری نشان :

از شیوع کرونا در جهان نزدیک به ۱ سال می‌گذرد. دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که شیوع ویروس مرموز مرگباری در شهر «ووهان» چین خبرساز شد. دولت چین پس از تحقیقات اولیه از شیوع ویروسی با نام «کرونا» خبر داد که به سرعت از مرز‌های این کشور خود را به سراسر جهان رساند.
 

تاکنون کرونا در ۲۱۸ کشور جهان گزارش شده که مرگ بیش از یک و نیم میلیون نفر در جهان را رقم زده است.

با شیوع گسترده کرونا بسیاری از کشور‌های جهان اقدام به اِعمال قرنطینه و وضع مقررات جدید کردند. شیوع کرونا موجب اختلال در برگزاری مراسم خانوادگی، ورزشی، سیاسی و علمی بسیاری شده است. با این حال برخی تلاش می‌کنند حتی در بدترین شرایط موجود نیز مراسم‌های خود را برگزار کنند، مانند جشن عروسی زوج جوان هندوستانی در کمپ قرنطینه بیماران کرونایی!

در حالی که تنها چند ساعت مانده به برگزاری جشن عروسی، تست کرونای عروس و خانواده اش مثبت اعلام شد این زوج تصمیم گرفتند تا مراسم خود را در کمپ بیماران کرونا برگزار کنند. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده است برگزاری مراسم عروسی را در این کمپ ویژه بیماران کرونا و با رعایت حداکثری آیین نامه‌های بهداشتی نشان می‌دهد

بنا به گزارش رویترز در حالی که این مراسم با حضور عروس و داماد برگزار می‌شد تعدادی از بیماران مبتلا به کرونا نیز از نزدیک نظاره‌گر آن بودند. بر اساس این گزارش پس از ایزوله شدن عروس و داماد آن‌ها تصمیم گرفتند تا با وجود این اتفاق مراسم عروسی خود را انجام دهند. انتشار این ویدئو در فضای مجازی با واکنش کاربران همراه بود و برخی از آن‌ها به عجله این عروس و داماد برای انجام مراسم عروسی انتقاد کردند.

یکی از آن‌ها در کامنتی نوشت: «واقعا امکان نداشت این مراسم را کمی عقب بیاندازند. چه اصراری وجود داشت که حتما این مراسم در کمپ قرنطینه انجام شود؟ آیا داماد هم کرونا مثبت بود؟»

باشگاه خبرنگاران

حجم ویدیو: 1.72M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28