به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ کارآگاه «بهزاد اختیاری» توضیح داد: بیست و هفتم آبان ماه خانمی به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد، زنگ ساختمان به صدا درآمد و از چشمی ۲ خانم را مشاهده کردم که اظهار کردند، همسایه طبقه بالا هستند و من نیز در را بر روی آن‌ها باز کردم. به محض باز شدن در، ۲ مرد که گویا در کنار دیوار مخفی شده بودند و چهره‌شان را پوشانده بودند، من را هل داده و وارد منزل شدند. 

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، هر ۲ مرد تهدیدم کردند که اگر محل مخفی کردن طلاها را اعلام نکنم مرا می‌کشند به ناچار محل طلاها را اعلام و آنان نیز تمامی طلاها و ۳۰ هزار دلار را که در مجموع حدود ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزش داشته، سرقت و از محل گریختند. 

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: در تحقیقات میدانی مشخص شد، سارقان ۳ مرد و ۲ زن بوده که با یک دستگاه خودروی سواری تیبا سفید رنگ در محل سرقت حاضر شده و از وجود اموال با ارزش در منزل اطلاع داشتند. 

این مقام انتظامی ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی هویت اولین مظنون پرونده که یکی از اقوام شاکی بود به نام «سمیرا» شناسایی و همچنین مشخص شد که همسر «سمیرا» به نام «کامران» یک دستگاه خودرو تیبا سفید رنگ دارد. 

سرهنگ اختیاری با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد، زنی به نام «ناهید» با «سمیرا» در ارتباط بوده، گفت: مخفیگاه متهمان در حومه تهران شناسایی و یازدهم آذرماه جاری هر ۳ متهم در مخفیگاهشان دستگیر و از این محل ۲ میلیارد ریال وجه نقد به همراه یک دستگاه خودرو سواری صفر که متهمان با وجوه سرقتی خریداری کرده بودند، کشف شد. 

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورده شده است، گفت: تحقیقات تکمیلی درباره پرونده کماکان ادامه دارد.