به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک زن از سن ۳۳ سالگی تا ۸۰ سالگی در روستایی متروکه به تنهایی زندگی کرد. ظاهرا هنگامی که این زن ۳۳ سال داشت، طوفانی بسیار شدید به روستایی که وی در آن زندگی می‌کرد وارد شد و بخش عمده‌ای از روستای Hallsands طی این طوفان از بین رفت. پس از اتفاق افتادن این طوفان حدود ۷۹ نفر از ساکنان توانستند از این بلای طبیعی فرار کنند و به مناطق ایمن بروند، اما این زن تنها فردی بود که تصمیم گرفت در روستای متروکه‌ای خالی از سکنه به زندگی خود ادامه دهد و از تخم مرغ، مرغ و یا ماهی تغذیه کند.

طوفانی که در روستا Hallsands اتفاق افتاد، ۳۷ خانه و فروشگاه در این روستا را نابود کرد و باعث شد افراد از روستا مهاجرت کنند. این زن پیش از مرگ خود اعلام کرده بود که من تمام خاطرات خوب خود را در این روستا دارم و تا زمان مرگم در این روستا خواهم ماند. وی همچنین اعلام کرد که چندین بار قصد ترک کردن این روستا را داشتم، اما این محل جایی است که من به آن تعلق دارم و نمی‌توانم آن را ترک کنم.

آخرین تصاویر منتشر شده از این پیرزن وی را در حالی نشان می‌دهد که او با مرغ و گربه‌های خود زندگی می‌کند؛ این پیرزن در سال ۱۹۶۴ و در سن ۸۰ سالگی از دنیا رفت. گفتنی است پس از مرگ این پیرزن، محل زندگی وی به محلی برای گذراندن تعطیلات تابستانی تبدیل شد.