به گزارش پایگاه خبری نشان :

به نقل از کرایم، متهم "دیوید آنتونی "۴۴ ساله  اهل فلوریدای آمریکا پس از کشتن همسر ومخفی کردن جسدش با ارسال پیامک از تلفن همراه قربانی به دوستان و آشنایان بیان کرد که همسرش به کرونا مبتلا شده ودر مرکز کنترل بیماری های همه گیر دوران قرنطینه را سپری می کند.

این در حالی است که این قاتل آمریکایی بی خبر بود که یکی از همسایگان صدای جیغ همسرش را از قبل شنیده و با ماموران پلیس تماس گرفته است.

متهم پس از جنایت هولناکش در فلوریدا به سمت یکی از شهرهای مرزی حرکت کرده تا بتواند از طریق مرز مکزیک از کشور  فرار کند که ماموران پلیس او را تعقیب و دستگیر کردند.

گزارش ماموران پلیس از خانه قربانی نشان میدهد که قطرات خون قربانی به همراه حوله های کثیف و لکه های مایع سفید کننده در نقاط مختلف خانه بدست آمده اما ماموران موفق به کشف جسد "گرتچن آنتونی" زن ۵۱ ساله نشدند.

روز گذشته سخنگوی پلیس فلوریدا بیان کرد که با توجه به میزان جرائم متهم به ۳۸ سال زندان محکوم خواهد شد. او در اعترافاتش بیان کرد که از وضعیت کرونا سوء استفاده کرده تا بتواند ماجرای قتل بی رحمانه همسرش را پنهان کند و به زودی محل دفن جسد را برای ماموران پلیس افشا خواهد کرد.