به گزارش پایگاه خبری نشان :

هزاران نفر در مراسم جشن عروسی پسر یکی از وزرای محلی مالزی شرکت کردند. این جشن عروسی با حضور حدود ۱۰ هزار نفر در منطقه «پوتراجایا» و با رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی و بدون آنکه مهمانان از خودرو‌های خود پیاده شوند برگزار شد.

در این مراسم مهمانان با خودرو‌های خود در پشت خودروی «تِنگکو اَدنان تنگکو منصور»، همسرش و پسرشان «تنگکو محمد حافظ تنگکو» و عروس این خانواده «اوسینه کایرل آلاگیا» در خیابان حرکت کردند. در یکی از تصاویر آقای وزیر در پایان مراسم رژه خودرو‌ها، در مقابل محل برگزاری جشن عروسی ایستاده و شخصا از همه مهمانان که او و خانواده اش را مشایعت کردند تشکر می‌کند. این سیاستمدار با نفوذ و وزیر سابق کابینه دولت مالزی تصاویری از مراسم عروسی دخترش را صفحه رسمی فیسبوک خود منتشر کرد.

او ضمن انتشار تصاویری از جشن عروسی پسرش در پستی نوشت: «از همه شما که با درک شرایط کشور با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون آنکه از خودرو پیاده شوید در مراسم عروسی پسرم شرکت کردید قدردانی می‌کنم. من و خانواده‌ام قدردان این حمایت شما هستیم و از شما تشکر می‌کنیم.»

گفتنی است؛ بنا به گزارش استریت تایمز مالزی، پس از پایان مراسم  رژه خودروها، این خانواده مراسمی خصوصی و کوچک را با حضور مهمانان ویژه در تالاری در مقابل کاخ دادگستری ترتیب دادند.

o1Yn9x0M4QkX

L9pUpY706Lgd

abwl2wl183Fj

jce8XhwAhtpa

DtrulIQAHGnv

9Dk4o8h9yjWi

wj5uBMbwbNmA

wwu3K1kT6B1e