به گزارش پایگاه خبری نشان :

پرواز سوپرمن در آسمان؛ شاید چنین صحنه‌ای را در فیلمی علمی تخیلی یا یک فیلم اکشن کلاسیک ابرقهرمانی دیده بودید، اما به تازگی ویدئویی از پرواز یک شیء مرموز در سواحل کالیفرنیا آمریکا منتشر شده است.

این فیلم که توسط مربی پرواز آکادمی خلبانان اسلینگ تهیه شده پس از انتشار در فضای مجازی واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. در این فیلم یک شیء انسان نما در حال پرواز بر فراز ساحل کاتالینا دیده می‌شود. این فیلم این شیء انسان نما را در حال پرواز در ارتفاع حدد ۳۰۰۰ پایی در نزدیکی منطقه پلوس وردس در جنوب لس آنجلس نشان می‌دهد. هنوز ماهیت دقیق جسمی که در این ویدئو دیده می‌شود مشخص نیست، اما برخی آن را جت من ، پهپاد و یا سایر اشیاء پرنده دانسته اند.

برخی کاربران با فرض جت من بودن شیء مورد نظر این پرسش را مطرح کردند آیا پرواز آن در این منطقه قانونی است؟ این ویدئو پس از آنکه در تاریخ ۲۳ دسامبر در اینستاگرام منتشر شد توجه بیش از سیصد و یک هزار بیننده را به خود جلب کرد.

گفتنی است؛ انتشار این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که رویت صحنه‌ای مشابه پیش‌تر بر فراز فرودگاه لس آنجلس گزارش شده بود. این گزارش توسط FBI و همچنین اداره هوانوردی فدرال مورد تایید قرار گرفته بود.

حجم ویدیو: 1.22M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23