به گزارش پایگاه خبری نشان :

قیمت مسکن در شرق تهران باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، مواد و مصالح به کار رفته در ساختمان و... متغیر است. قیمت مسکن در این بخش بیش از هر چیز به محله بستگی دارد؛ آپارتمان‌های نوساز نیز معمولا قیمتی بالاتر از سایر آپارتمان‌ها دارد.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای آپارتمان‌هایی که طی یک ماه اخیر در شرق تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت. پیش از هر چیز لازم به ذکر است؛ قیمت‌ها براساس معاملات انجام‌شده طی یک ماه اخیر بوده و اقتصادآنلاین در قیمت‌ها دخل و تصرفی ندارد و بنابر عواملی چون متراژ، امکانات بنا و... ممکن است آپارتمان‌های گران و یا ارزان‌تر در هر یک از محله‌های قید شده معامله و قیمت‌گذاری شود.

نارمک یکی از محله‌های شرق تهران است. قیمت مسکن در نارمک به متوسط قیمت مسکن در تهران نزدیک بوده و آپارتمان‌‌های نوساز آن قیمتی بالاتر از آپارتمان‌های قدیمی دارد. یک واحد 86متری در نارمک متری 26میلیون تومان معامله شد. قیمت مسکن برای واحدی 60متری و نوساز در زاهد گیلانی نیز متری 21میلیون و 333هزار تومان بوده است.

تهران پارس از دیگر محله‌های شرق تهران است یک واحد 101متری و نوساز در این محله متری 35میلیون و 263هزار تومان به فروش رفت. برای خرید واحدی 90متری در دروازه شمیران نیز باید 2میلیارد و 340میلیون تومان هزینه پرداخت کرد.

یک خانه 67متری در مجیدیه متری 25میلیون تومان، واحدی 98متری در پیروزی متری 20میلیون تومان، یک دستگاه آپارتمان 68متری در لشگر متری 20میلیون و 588هزار تومان و خانه‌ای 105متری در محله صفا متری 17میلیون و 495هزار تومان معامله شد.

نیروهوایی یکی از محله‌های شرق است که معمولا آپارتمان‌هایش با قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله می‌شود؛ واحدی 165متری و نوساز در این محله متری 42میلیون و 500هزار تومان امضا شد. همچنین سرمایه مورد نیاز برای خرید یک خانه 132متری در پاسداران 8میلیارد و 300میلیون تومان بوده است.

1xkRAPHvCE0m