به گزارش پایگاه خبری نشان :

تیم فوتبال تاتنهام در شرایطی امشب به مصاف تیم آماتور مارین می رود، که یکی از بازیکنان این تیم عضو شهرداری لیورپول است.

 

دور سوم جام حذفی انگلیس امروز با برگزاری چند بازی آغاز شد که در یکی از دیدارهای امشب، تیم مارین در استادیوم خانگی خود به مصاف مورینیو و شاگردانش خواهد رفت.

 

اغلب طی سالهای گذشته دیدار تیم های سرشناس انگلیسی در جام های حذفی با تیم های آماتور و حاضر در دسته های پایین لیگ های مختلف انگلیس، باعث رخ دادن داستانهای عجیب و غریب و شگفت انگیزی می شد که امسال نیز یکی از این اتفاقات رخ داد.

تاتنهام در شرایطی باید در استادیوم کوچک تراول آرنا به مصاف مارین برود که یکی از بازیکنان این تیم به نام جیمز باریگان سوژه رسانه های انگلیس شده است چرا که این بازیکن در میانه های هفته یک رفتگر شهرداری است و در پایان هفته به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می شود.

این جوان 22 ساله به عنوان یک جمع کننده زباله برای خدمات دهی به خیابان های لیورپول کار می کند و به طور منظم 30،000 قدم را در طول وظایف روزمره خود پیاده روی می کند.

جیمز ، که از کودکی در طرفدار تیم محبوب شهر محل زندگی او یعنی لیورپول بود، قبلا در برابر ابر ستاره های فعلی شهر محل زندگی او مانند ترنت الکساندر-آرنولد بازی کرده است، می گوید که به دنبال این است که این مسابقه تاریخی امشب مقابل تاتنهام را فقط به عنوان یک بازی عادی تلقی کند.

او در مورد بازتاب تقابل آنها با تاتنهام را میان دوستانش می گوید: واکنش ها درخشان بود. آنها همیشه به من تبریک می گویند و به من می گویند که نمی توانند منتظر شروع این دیدار و تماشای بازی باشند.

او گفت: قرار است یکی از بزرگترین بازی های دوران ورزشی خود را انجام دهم. این برنامه قرار است از تلویزیون ملی پخش شود و میلیون ها نفر آن را تماشا کنند. اما من استرسی برای این بازی ندارم.

جیمز باریگان در پایان گفت: من فکر می کنم کار کردن باعث شده هیجانم پایین بماند زیرا ذهنم را از فوتبال دور می کند اما علاوه بر این می گویم از نظر ذهنی در حد توانم برای بازی با تاتنهام آماده هستم. تقابل با هر کین کاپیتان تیم ملی انگلیس دیوانه کننده است زیرا هفته به هفته آنها را از تلویزیون تماشا می کنید اما این بار از نزدیک با آنها تقابل دارید.