به گزارش پایگاه خبری نشان :

خانم کایلی اوکوتو ۳۲ ساله و اهل انگلیس ، تصویر دختران دوقلوی خود را منتشر کرد که بسیار متفاوت به نظر می‌رسند. جازیا با پوستی سفید و موهای صاف متولد شد، در حالی که خواهرش نایلا با پوستی تیره و موهای فرفری به دلیل جهش ژنتیکی نادر به دنیا آمد. خانم اوکوتو در مصاحبه‌ای گفت: تولد آن‌ها یک سورپرایز بزرگ بود. پدر آن‌ها از نژاد تیره پوست است و من از نژاد مختلط هستم. مادرم انگلیسی است و پدرم نیجریه‌ای، اما من هرگز فکر نمی‌کردم که دوقلوها با رنگ‌های مختلف پوست به دنیا بیایند.

پس از زایمان کایلی و همسرش جوردن تفاوت رنگ پوست این دو کودک را تا روز بعد زایمان کشف نکردند. پس از تولد این زوج خسته بدون اینکه متوجه تفاوت دو کودک شوند، به خانه رفتند و خوابیدند. آن‌ها زمانی که از خواب بیدار شدند و فهمیدند که رنگ پوست این دو کودک با یکدیگر متفاوت است بسیار شوکه شدند. پرستاران بیمارستان از پدر و مادر این دو دختر تعجب کردند، زیرا آن‌ها متمایز بودند و پرستاران هرگز مورد مشابهی را ندیده بودند، با این حال مادر این نوزادان می‌گوید شباهت‌های زیادی بین دختران دوقلوی او وجود دارد.

کایلی افزود: نکته جالب این است که این دو کودک از لحاظ اجزای صورت شباهت بسیار زیادی به هم دارند. اگرچه آن‌ها با فاصله زمانی کمی به دنیا آمده‌اند، اما به نظر می‌رسد که هر یک از آن‌ها شخصیت کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند.