به گزارش پایگاه خبری نشان :

قیمت مسکن در جنت آباد در بازه بسیار متنوعی قرار دارد و می‌توان واحدهایی گران‌تر و یا ارزان‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران در این محله مشاهده کرد؛

نرخ مسکن در این محله نیز مانند سایر منطاق به عواملی چون کوچه، خیابان، متراژ، نور، جهت، امکانات ساختمان، مواد و مصالح مورد استفاده در ساختمان و... بستگی دارد؛ اما به طور کل باید گفت نرخ مسکن در این محله از متوسط نرخ مسکن در تهران بالاتر است و غالب واحدها با قیمتی بیشتر از متوسط نرخ مسکن در تهران معامله می‌شود؛

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یک واحد آپارتمان ۱۲۷متری و یک سال ساخت در خیابان ۱۲متری وحدت متری ۵۰میلیون تومان به فروش رفت. واحدی ۷۵متری و ۳۰سال ساخت در جنت آباد نیز با نرخ ۲۸میلیون و ۴۵۷هزار تومان در هر متر مربع معامله شد.

یک دستگاه آپارتمان ۱۰۸متری و یک سال ساخت در خیابان نیلوفر متری ۳۵میلیون و ۱۸۵هزار تومان، واحدی ۷۵متری و ۸سال ساخت در خیابان دهم متری ۴۰میلیون و ۴۰۱هزار تومان، یک خانه ۸۵متری و ۷سال ساخت در خیابان ۱۶متری دوم شمالی متری ۳۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان و واحدی ۹۹متری و ۱۷سال ساخت در خیابان ۱۲متری خالقی متری ۳۷میلیون و ۳۲۰هزار تومان به فروش رسید.

فردی برای معامله واحدی ۱۳۲متری و یک سال ساخت در خیابان ۱۶متری اول ۵۹میلیون و ۴۶۹هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت کرد. همچنین نرخ مسکن جهت معامله یک واحد ۱۷۸متری و ۱۲سال ساخت در خیابان ۱۶متری سوم ۲۸میلیون و ۳۴۰هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

یک خانه ۶۳متری و ۱۱ساله در خیابان جهاد اکبر متری ۳۰میلیون و ۷۹۵هزار تومان معامله شد و واحدی دیگر در خیابان ۱۶متری دوم با متراژ ۱۷۳متر مربع متری ۶۳میلیون و ۵۸۳هزار تومان به فروش رفت.

آپارتمان‌های_جنت_آباد_چند