به گزارش پایگاه خبری نشان :

 یک مرد کامبوجی از حمله مار کبرا سمی در خانه‌اش جان سالم به در برد. «رای سوپها» در حال استفاده از توالت فرنگی خانه اش بود که ناگهان چیزی عجیب در داخل سوراخ توالت توجه‌اش را به خود جلب کرد.

در حالی که در ابتدا آقای «سوپها» تصور می‌کرد که سیفون توالت توسط نفر قبلی به خوبی کشیده نشده، اما ناگهان متوجه حضور یک مار کبرا در داخل سوراخ شد. او بلافاصله سرویس بهداشتی را ترک و از مارگیران محلی برای گرفتن مار کمک خواست. این اتفاق در تاریخ ۳ مارس و در دهکده «پهسار پروم» واقع در منطقه پایلین کامبوج رخ داد.

در ویدئویی که توسط این مرد تهیه شده مار کبرا را که پس از کشیده شدن سیفون سر خود را از داخل سوراخ بیرون می‌آورد نشان می‌دهد.

وقوع این حادثه در این منطقه از تایلند در حالی خبرساز می‌شود که وقوع حادثه‌ای مشابه برای یک زن تایلندی در اکتبر سال گذشته خبرساز شده بود. «بونسونگ پالیکاوی» ۵۴ ساله هنگام استفاده از توالت فرنگی خانه‌اش در «ساموت پراکان» در مرکز تایلند مورد حمله یک مار پیتون قرار گرفت. این زن بلافاصله برای درمان به بیمارستان محلی منتقل شده بود. خوشبختانه این مار سمی نبود و این زن پس از مصرف مقداری آنتی بیوتیک بهبود یافت.

حجم ویدیو: 6.25M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11