به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرباز پلیس راهور در اصفهان مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تعرض و بی‌احترامی به مأموران پلیس، تضعیف امنیت است از دستگیری عامل درگیری با سرباز وظیفه این پلیس که در حال اعمال قانون خودروهای متخلف بود خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: چند روز گذشته شاهد اتفاق ناگواری در یکی از معابر شهری کلانشهر اصفهان بودیم و طی آن متصدی یکی از واحدهای صنفی با سرباز وظیفه پلیس راهور استان که در حال اعمال قانون خودروهای متخلف که با پارک کردن در مقابله این واحد صنفی باعث مسدود شدن راست گرد خیابان شده بودند درگیر شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این اتفاق بررسی‌های لازم و تخصصی انجام گرفته و با تائید جرم حادث شده از سوی متصدی واحد صنفی شکایتی تنظیم و با حکم مقام قضائی فرد مذکور دستگیر شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این که واحد صنفی مذکور نیز به علت عدم صلاحیت‌های لازم ترافیکی با حکم قضائی پلمب شد، تصریح کرد: پلیس در راستای احقاق حقوق شهروندان با خودروهایی که در مقابل راست گرد خیابان توقف کرده و باعث ایجاد راه بندان و نارضایتی در بین شهروندان شوند برخورد می‌کند.

محمدی با قدردانی از حمایت گسترده شهروندان از سرباز وظیفه پلیس اصفهان، اظهار کرد: سربازان، فرزندان این مرز و بوم هستند که شبانه‌روز برای امنیت ما جانفشانی می‌کنند و همه باید بدانیم که تعرض و بی‌احترامی به سربازان جوان، تعرض به امنیت و تضعیف آن است.