به گزارش پایگاه خبری نشان :

یک مزاحم تلفنی خود را به جای «پیرز مورگان» مجری مشهور تلویزیونی شبکه سی‌ان‌ان، جا زد و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پشین آمریکا، را فریب داد.

این اتفاق اندکی پیش از انتخابات آمریکا و در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۱۳۹۹) رخ داده است.

این فرد با معرفی کردن خود به جای پیرز مورگان ترامپ را فریب داد، به او گفت روی خط برنامه زنده است و دقایقی را به مکالمه با رئیس جمهور پیشین آمریکا گذراند.

چند هفته پس از این واقعه و پس از تایید نتایج انتخابات آمریکا، ترامپ کاخ سفید را ترک کرد. او در مسیر فلوریدا متوجه شد تماسی که چند هفته پیش از آن پاسخ داده پیرز مورگان نبوده است.

پیرز مورگان در واکنش به این خبر گفت: داستان خیلی خنده‌داری بود. یک نفر به ترامپ تلفن کرده و خود را جای من جا زده است. او فکر کرد من هستم و روی خط برنامه زنده صحبت می‌کند.»

تاکنون مشخص نشده فرد مزاحم تلفنی چه شخصی بوده است.

ترامپ و مورگان بیش از ده سال با یکدیگر ارتباط نزدیکی داشتند، اما سال گذشته این مجری مشهور از ترامپ به دلیل سوء مدیریت ویروس کووید-۱۹ انتقاد کرد و رابطه شان رو به وخامت گذاشت.

مورگان در سال ۲۰۰۸ در برنامه «کارآموز ستارگان» برنده شد. این برنامه را دونالد ترامپ اجرا می‌کرد و ستاره‌های مختلف هالیوود در آن به عنوان کارآموز به رقابت با یکدیگر می‌پرداختند.

در حال حاضر مورگان منتقد ترامپ است و به دلیل «خودشیفتگی مزمن» و «اظهارات ساختگی ترامپ درباره خودش» او را «رهبری بی‌فایده» می‌داند.