به گزارش پایگاه خبری نشان :

 نوشابه یکی از نوشیدنی‌های محبوب در دنیا به شمار میرود که همیشه بر سر سفره‌ها دیده و خورده میشود. این نوشیدنی گاز دار و بسیار خطرناک، اما دوس داشتنی به دلیل مضراتی که دارد همیشه توسط متخصصان تغذیه بخاطر مضرات بالای آن مورد نکوهش قرار گرفته است. اما اگر از این مسئله بگذریم باید بگوییم که نوشابه را میتوانید برای مصارف دیگر نیز مورد استفاده قرار دهید.

شاید شما هم در جا‌های دیگر دیده باشید که از نوشابه برای تمیز کردن و یا پاک کردن چیزی استفاده کنید، و اگر ندیده باشید خب توصیه میکنیم که حتما نگاهی به کابرد‌های آن برای تمیز کردن بیاندازید. اگر از قدرت نوشابه برای تمیز کردن بگذریم، حالا سراغ فایده نوشابه برای خوش بو کردن و یا از بین بردن بوی بد می‌رویم.

اگر شما هم با بوی بد یخچالتان مشکل دارید، شاید بهتر باشد که به نوشابه مراجعه کنید و از آن استفاده کنید تا به راحتی بوی بد یخچال را از بین ببرید.

بوی یخچال

برای این کار فقط لازم است کار زیر را انجام دهید:

مقداری نوشابه گازدار در یک ظرف بدون در ریخته و در یخچال قرار دهید؛ نوشابه تمامی بو‌های بد مانده درون یخچال را جذب خواهد کرد. میتوانید یک قاشق غذا خوری وانیل را با یک فنجان نوشابه مخلوط کنید تا بو‌های خیلی تند را هر چه زودتر از بین ببرد