به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدرضا پور رضایی از افزایش جمعیت متوفیان سهام عدالت خبر داد و گفت: جمعیت متوفیان سهام عدالت حدود دو میلیون ۶۰۰ هزار نفر بود که در حال حاضر به حدود ۳ میلیون نفر رسیده است.

پوررضایی درباره انتقال و واگذاری سهام عدالت اموات به وراث اظهار داشت: انتقال سهام به سهام‌داران غیر سهام عدالت متوقف نیست و به صورت دستی در حال انجام است و وراث می توانند نسبت به انتقال سهام اقدام کنند. اما انتقال سهام عدالت اموات به وراث به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام خواهد شد و وراث باید تا ایجاد سامانه مربوطه و لینک قوه قضاییه، ثبت اسناد و سپرده مرکزی به این سامانه صبر کنند.    

وی با بیان اینکه پرداخت مرحله دوم سود سال 98 سهام عدالت در دست اقدام است، اظهار داشت: اواخر سال گذشته 50 درصد سود سهام عدالت پرداخت شد.به افرادی که دارای سهام عدالت 532 هزار تومانی هستند سود 200 هزار تومانی و افرادی که دارای سهام عدالت یک میلیون تومانی هستند، سود 400 هزار تومان تعلق می گیرد که هر کدام از این افراد در مرحله اول 50 درصد سود را دریافت کردند.

وی با اشاره به افرادی که موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده‌اند، گفت: تمام سهام‌‌داران سهام عدالت باید سجامی شوند البته برای غیرسجامی‌ها هم سود واریز شد اما اگر سجامی شوند پیگیری این موضوعات برای سهام‌داران راحت‌تر است. افرادی که سودسهام عدالت را دریافت نکرده‌اند به سایت سهام عدالت مراجعه کنند و درابتدا شماره شبای درج شده را کنترل کنند. یکی از مهم‌ترین دلایل عدم دریافت سود درج نادرست بودن شماره شبا است.

سهام عدالت

مشاور اجرایی سهام عدالت ادامه داد: به محض اصلاح شماره شبا،‌ به طور سیستمی و خود به خود سود سهام برای افراد واریز خواهد شد.

پوررضایی افزود: اگر اشکالی در شماره شبا وجود نداشت یا اینکه حتی با اصلاح شماره شبا و شماره همراه باز هم سود دریافت نشد، افراد با شماره پشتیبان 1569 تماس بگیرند و مشکل موجود را اطلاع دهند.

وی گفت: پرداخت مرحله دوم یا 50 درصد دیگر سود سهام عدالت مربوط به سال 98 در دست اقدام است.