به گزارش پایگاه خبری نشان :

همشهری‌آنلاین: سایت خبری «timeslive» در خبری جنجالی اعلام کرد سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی «کارلوس کی‌روش» یا «فیلیپ تروسیه» خواهند بود. این رسانه به نقل از یک منبع «بسیار معتبر» مدعی شد گزینه اصلی هدایت آفریقای جنوبی «پیتسو موسیمان» است اما کی‌روش و تروسیه هم وارد معادله شده‌اند.

«مهر» در این خصوص  به نقل از رسانه آفاریقای جنوبی نوشت: «منبع داخلی گفت که هر دو مربی (کی‌روش و تروسیه) با فدراسیون آفریقای جنوبی تماس گرفته و گفته‌اند که این کار را می‌خواهند. واضح است. آنها سرمربیگری آفریقای جنوبی را می‌خواهند و بازیکنان برایشان احترام قائل خواهند بود.»

فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی بعد از اخراج «مولفی» از هدایت تیم ملی این کشور، به دنبال سرمربی جدید است.

به گفته منبع خبری این سایت، کمیته فنی فدراسیون آفریقای جنوبی هفته گذشته تشکیل جلسه داد تا موسیمان را متقاعد به بازگشت کنند. گروهی که وظیفه پیدا کردن سرمربی جدید آفریقا را بر عهده دارند به کمیته اجرایی فدراسیون این کشور پیشنهاد می‌کنند موسیمان باید به این تیم بازگردد: «ما نیاز به کسی داریم که فوتبال آفریقای جنوبی و بازیکنانمان را درک کند. تروسیه و کی‌روش هم گزینه‌های مناسبی هستند. پیتسو گزینه اصلی است ولی مطمئن نیستم که پیشنهادمان را قبول کند. در این صورت مذاکره با کی‌روش و تروسیه را شدیدتر دنبال می‌کنیم.»