به گزارش پایگاه خبری نشان :

اقتصاد آنلاین: خانه‌های شرق تهران به طور کل قیمت پایین‌تری نسبت به خانه‌های غرب شهر دارد؛ از این رو شاید تمایل بسیاری از افراد که قصد خرید مسکن با قیمت مناسب در تهران دارند، محله‌های شرقی باشد. غالب محله‌های شرقی از نظر دسترسی هم، وضعیت مطلوبی دارند. باتوجه به افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد خرید خانه‌های نقلی را به خانه‌های بزرگ ترجیح می‌دهند؛ از این رو در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نقلی که در محله‌های معروف شرق تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

پیش از هر چیز لازم به ذکر است قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از واحدهایی است که در شرق تهران به فروش گذاشته شده است و بدین جهت نمی‌تواند بیانگر قیمت مسکن در محله‌های یادشده باشد؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل متعددی چون سن بنا، کوچه، خیابان، مواد به کار رفته در ساختمان و... متفاوت است.

ZeXz21XZuSIE

قیمت خانه‌های نقلی شرق تهران

نارمک، تهرانپارس، مجیدیه، پیروزی، نیروهوایی، وحیدیه، نظام آباد و... از محله‌هایی است که در شرق تهران قرار دارد. قیمت مسکن در هر یک از این محله‌ها متفاوت بوده و می‌توان واحدهای ارزان و یا گران قیمت در این منطقه خریداری کرد. در ادامه قیمت برخی از واحدهای نقلی در این محله‌ها را خواهید دید.

وحیدیه یکی از محله‌های شرق است که واحدهای نقلی زیادی نیز در آن به فروش گذاشته می‌شود؛ واحدی 45متری و 15ساله در این محله با قیمت 22میلیون تومان برای هر متر مربع به فروش خواهد رسید. همچنین یک دستگاه آپارتمان 43متری و نوساز در پیروزی متری 25میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

نیرو هوایی یکی دیگر از محله‌های شرق است که از محله‌های گران قیمت منطقه13 شهرداری نیز محسوب می‌شود؛ واحدی 47متری و ده ساله در این محله متری 28میلیون تومان قیمت خورد؛ به گفته یک کارشناس مشاور املاک در نیروهوایی قیمت مسکن در این محله گاه به متری 45 و یا 50میلیون تومان هم می‌رسد.

تهرانپارس از دیگر محله‌های شرق است که قیمت مسکن در آن بازه متفاوتی را شامل می‌شود و خانه‌هایی با قیمت بسیار گران و یا ارزان در این محله به فروش می‌رسد؛ یک دستگاه آپارتمان 50متری و 4ساله در تهرانپارس متری 33میلیون تومان قیمت گذاشته شد. واحدی 40متری و 13ساله در مجیدیه نیز با قیمت 30میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

یکی دیگر از خانه‌های نقلی که در شرق تهران به فروش گذاشته شده ، خانه‌ای 45متری و 14ساله در نارمک است. این خانه متری 35میلیون تومان قیمت خورد؛ البته خانه‌هایی با قیمت پایین‌تر هم در نارمک وجود دارد.