به گزارش پایگاه خبری نشان :

ماه عسل جزو بهترین روزهای عمر هر زوجی محسوب و همیشه با خاطرات شیرین از آن یاد می شود به شرط آنکه اتفاقات عجیب و یا تلخ در آن رخ ندهد. از آنجا که همیشه افراد متفاوت وجود دارند پس ماه عسل هم میتواند گاهی متفاوت باشد، مثل موردی که در این بخش خواهید خواند و در آن 4 بار ازدواج و 3 بار طلاق گزارش شده است یعنی داماد داستان ما در ماه عسل خود چندین بار ازدواج و طلاق را تجربه کرد.

 

 

مرد جوان تایوانی در عرض 37 روز، چهار بار ازدواج کرد و سه بار طلاق گرفت آن هم در دوره و زمان مشخص شده به عنوان ماه عسلش، ولی چرا و چگونه ؟ طبق قوانین موجود در کشور تایوان یک شخص حق دارد هنگام ازدواج، 8 روز کاری خود را تعطیل کند و مرخصی با حقوق بگیرد. جالب است بدانید که این مرد تایوانی از این قانون سوء استفاده کرد. به این صورت که او ازدواج کرد، 8 روز مرخصی داشت و در روز هشتم همسر خود را طلاق داد و دوباره روز بعد ازدواج کرد و 8 روز مرخصی با حقوق گرفت و تا 4 بار این کار را تکرار کرد. به طوری که در عرض کمتر از 2 ماه به مردی تبدیل شده بود که 4 بار ازدواج کرده و 3 بار طلاق گرفته است و همین باعث شده بود که بتواند سی و دو روز مرخصی با حقوق داشته باشد.

البته داستان آنقدر بی رحمانه هم نیست زیرا او هربار همسر اول خود را طلاق میداد و دوباره با همان زن ازدواج می کرد تا اینکه قانون متوجه این رفتار او شد بنابراین دیگر اجازه تکرار این کار را به او ندادند و نتوانست مجددا این کلک را پیاده کند.

هنگامی هم که به محل کار خود در بانک بازگشت، رئیس یک شکایت نامه برای او ترتیب داد که قوانین کار را زیر پا گذاشته و اقدامی غیر اخلاقی انجام داده است اما او اظهار داشت که هرگز قانون را زیر پا نگذاشته و دقیقا طبق قانون عمل کرده است. این اتفاق در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرد و طبق معمول واکنش های متفاوتی را نیز جذب کرد.