به گزارش پایگاه خبری نشان :

اقتصاد آنلاین: قیمت مسکن طی سال‌های اخیر افزایش زیادی داشته و واحدها در تهران نیز، افزاشی قیمتی شدید را تجربه کرده است؛ با توجه به این موضوع، اکثر واحدها قیمت‌هایی میلیارد دارد و خرید خانه کمتر از یک میلیارد تومان در تهران بسیار دشوار شده است؛ اما هنوز هم در برخی از مناطق تهران امکان خرید واحدی ارزان‌تر از یک میلیارد تومان با متراژ پایین وجود دارد و به عبارتی می‌توان گفت این واحدها جز ارزان‌ترین خانه‌های تهران محسوب می‌شود.

محله‌های جنوبی و مناطقی چون منطقه ده تهران، از مکان‌هایی هستند که واحدهایی با این قیمت در آن‌ها وجود دارد؛ در ادامه این گزارش به بررسی جزییات برخی از واحدهای ارزان‌تر از یک میلیارد تومانی که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها نداشته و ارقامی که در ادامه می‌آید، تنها نمونه‌ای از واحدهاست که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته و قیمت‌گذاری شده است و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عواملی چون سن، متراژ، مواد و مصالح موجود در ساختمان و... متفاوت خواهد بود.
Y8CXyAnOuIQB
 
خانه‌های زیر یک میلیارد در تهران

سلسبیل از محله‌های منطقه10 شهرداری است و واحدهای زیادی با متراژ پایین و قیمت کمتر از یک میلیارد تومان در آن وجود دارد؛ واحدی 35متری و 15ساله در این محله متری 18میلیون تومان به فروش می‌رسد. آذری محله‌ای دیگر در منطقه10 بوده و واحدی 41متری و 5سال ساخت در آن متری 17میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

یکی دیگر از واحدهای زیر یک میلیارد تومان در تهران، خانه‌ای 40متری و 12سال ساخت در افسریه بود که 20میلیون تومان در هر متر مربع قیمت خورد. همچنین یک دستگاه آپارتمان 40متری و ده سال ساخت در محله جیحون با قیمت 720میلیون تومان فروخته می‌شود.

همچنین واحدی 35متری و 15ساله در مجیدیه متری 22میلیون تومان، یک خانه 35متری و 17ساله در سبلان متری 21میلیون تومان و واحدی 40متری و 15ساله در ارامنه با قیمت 18میلیون تومان در هر متر مربع به فروش خواهد رسید.