به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، سایپا بعداز استعفای ابراهیم صادقی، محسن بیاتی نیا مدیر آکادمی باشگاه را به عنوان سرمربی موقت تیم انتخاب کرد تا در تعطیلات لیگ برتر تیم را تمرین دهد اما در زمان این انتخاب تاکید کرد محسن بیاتی نیا مربی موقت تیم است و به زودی سرمربی جدید به اردوی تیم ملحق می شود. 

گفته می شود فراز کمالوند امروز در محل دیدار دوستانه سایپا با تیم دسته اولی بادران حاضرمی شود تا از نزدیک این مسابقه را ببیند و بعداز آن وارد مذاکره جدی با باشگاه سایپا برای عقد قرارداد و هدایت تیم می شود. فراز کمالوند در ابتدای فصل مربی شاهین شهرداری بوشهر در لیگ یک بود که در میانه های راه اردوی این تیم را ترک و به عنوان مدیر فنی به تیم استقلال پیوست. او در عربستان به همراه تیم استقلال صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد و حالا در آستانه بازگشت دوباره به لیگ برتر قرار دارد. 

سایپا در هفته های باقی مانده لیگ برتر باید برای بقاء در جدول بازی ها تلاش کند. روند تیم در هفته های اخیر اصلا خوب نبوده است و سایپایی ها امیدوارند با حضور فراز کمالوند شوک تازه ای به تیم وارد شود و در نهایت سایپا با نتایج خوبی که در بازی های باقی مانده می گیرد جدا از ماندن در جدول بازی ها به رتبه ی قابل توجهی دست یابد.