به گزارش پایگاه خبری نشان :

یحیی گل محمدی ، علی نعمتی ، مدافع تیم شهرخودرو مشهد را زیر نظر گرفته تا در صورتی که کنعانی زادگان جدا شد ، این بازیکن را جانشین او کند.

هر چند مدافع قرمزها با انتشار استوری در اینستاگرامش خبر توافقش با باشگاه الاهی قطر را تکذیب کرد اما هم کادر فنی پرسپولیس و هم حسین کنعانی زادگان به خوبی به این نکته واقف هستند که همکاری آنها در پایان فصل بیستم لیگ برتر به اتمام خواهد رسید و این مدافع ملی پوش به پیشنهاد ۳۰ میلیارد تومانی قطری‌ها پاسخ مثبت خواهد داد و برای ادامه فوتبال خود راهی الاهلی قطر و لیگ ستارگان این کشور خواهد شد.

ظاهرا گل‌محمدی که از جدایی کنعانی زادگان مطمئن شده به دنبال جانشین مناسب برای او در بازار داخلی ایران است. او فعلا تنها نام یک مدافع را لیست خرید خود قرار داده است.

یحیی به‌ دنبال جذب علی نعمتی مدافع تیم پدیده است. بازیکنی که قابلیت بازی در ۲ پست دفاع میانی و دفاع چپ را دارد و اتفاقا در بازی پدیده مقابل پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود و باعث شد که بازیکنان کناری پرسپولیس کار راحتی را در آن بازی نداشته باشند.

علی نعمتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای پوشیدن پیراهن قرمز با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی دست پیدا کرده بود و برای پیوستن به این تیم مشکلی نداشت، اما ظاهرا مخالفت سرمربی شهرخودرو یعنی مهدی رحمتی مانع انجام انتقال این مدافع به پرسپولیس شد.

با توجه به اینکه قرارداد این بازیکن با تیم فعلی‌اش، آخر فصل تمام می‌شود، او به‌ عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس می‌آید و دیگر پولی به پدیده پرداخت نخواهد کرد.