به گزارش پایگاه خبری نشان :

 در محله‌های جنوبی از سایر مناطق تهران پایین‌تر است و برخی از محله‌های ارزان قیمت جنوب، انتخاب بسیاری از افرادی است که با بودجه پایین‌تر قصد خرید مسکن دارند؛ قیمت مسکن در این محله‌ها باتوجه به عواملی مانند محله، سن بنا، تعداد طبقات و تعداد واحدها در هر طبقه، امکانات و... متفاوت خواهد بود و قیمت خانه‌ها در این مناطق از متری 10میلیون تومان شروع شده و گاهی به متری 35میلیون تومان و بالاتر هم می‌رسد.

در ادامه این گزارش قصد داریم تا به بررسی قیمت مسکن در برخی از محله‌های جنوبی تهران بپردازیم؛ لازم به ذکر است؛ قیمت‌ها براساس فایل‌های موجود در آژانس‌های املاک جنوب تهران بوده و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، ندارد.

qcbD1x1FqOwa

یک خانه در جنوب تهران چند؟

محله جوادیه یکی از محله‌های معروف در جنوب تهران است؛ البته محله دیگری با این نام در شرق تهران هم وجود دارد و نباید این دو محله را با یکدیگر اشتباه گرفت. واحدی 40متری که 16سال از ساخت آن می‌گذرد، در این محله با قیمت 13میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد؛ همچنین قیمت یک خانه 47متری و 20سال ساخت در فلاح نیز 13میلیون تومان برای هر متر مربع اعلام شد.

نازی آباد محله‌ای است که گران‌ترین خانه‌های جنوب را در خود جای داده است؛ واحدی 55متری و نوساز در این محله متری 24میلیون تومان و یک خانه 70متری و 10سال ساخت در منیریه متری 22میلیون تومان قیمت خورد.

یک دستگاه آپارتمان 65متری و 7سال ساخت در محله امیریه متری 24میلیون تومان قیمت گذاشته شد؛ همچنین یک خانه 60متری و 2ساله در افسریه (محله‌ای در جنوب شرق تهران) با قیمت 25میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد.

قیمت مسکن در سایر محله‌های جنوبی نیز باتوجه به عوامل یادشده تعیین می‌شود و برای اطلاع از قیمت دقیق مسکن در این محله‌ها سایر شرایط ملک نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.