به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران: یک دختر ۱۱ ساله استرالیایی به همراه پدرش پس از برخورد قایق بادبانیشان با یک صخره و متلاشی شدن آن مجبور به شناکردن به مسافت ۹ کیلومتر در اقیانوس شدند. «گِلی اَندرسون» به همراه دخترش «رابی» و سه نفر دیگر در این قایق حضور داشتند که این حادثه رخ داد. بنا به گزارش ABC News این حادثه صبح روز یکشنبه و در «جورین بای» در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال پرث استرالیا رخ داد.

پس از این حادثه و قبل از نجات این پدر و دختر توسط تیم نجات ساحلی، گلی و دخترش به مدت ۴ ساعت مجبور به شناکردن در آب‌های اقیانوس شدند. اندرسون پس از نجات از این حادثه به خبرنگاران گفت  با اینکه  او و دخترش پس از این حادثه به داخل آب پرتاب شده بودند اما  تسلیم شدن یک گزینه برای او و دخترش به شمار نمی‌رفت.

تیم امداد ساحل پس از فعال شدن موقعیت اضطراری نشانگر امواج رادیویی متصل به بدن یکی از قربانیان از این حادثه مطلع شد. در حالی که سه نفر دیگر دو ساعت و نیم بعد نجات یافتند، اندرسون و دخترش از گروه دور شدند. به گفته اندرسون او و دخترش موفق به پوشیدن جلیقه نجات شدند و او در این چند ساعت مدام تلاش می‌کرد تا سر دخترش را بالاتر از سطح آب اقیانوس نگه دارد.

 

اندرشون در این باره گفت: «ما هیچ راهی برای تسلیم شدن نداشتیم. متوقف شدن جزئی از انتخاب ما نبود. من به دخترم گفتم ما باید انجامش بدهیم (زنده بمانیم).» بنا به گفته اندرسون آن‌ها به حدی خسته شده بودند که رابی پس از نجات یافتن به زحمت صحبت می‌کرد و می‌توانست نامش را بر سر زبان بیاورد.

ehRff46aOkCO

در حالی که اندرسون با وجود جراحت سرش از این حادثه مرگبار نجات پیدا کرد، رابی از ناحیه پا دچار شکستگی شد. خوشبختانه همه سرنشینان این قایق بادی به دلیل پوشیدن جلیقه نجات از این حادثه جان سالم به در بردند. گفتنی است؛ سه سرنشین دیگر قایق که به همراه اندرسون و دخترش دچار حادثه شدند تحت شوک درمانی و هیپوترمی (سرمازدگی) هستند.

nRmjLQP0BeqD