به گزارش پایگاه خبری نشان :

سارق شوکر به دست قصد سرقت از مغازه طلافروشی را داشت که پلیس با حضور به موقع مانع اجرای نقشه این سارق جوان از مغازه طلافروشی شد و با سارق مسلح به شوکر طلافروشی زمینگیر شد.

 

به گزارش رکنا، خرداد ماه امسال در راستای ارتقای طرح امنیت اجتماعی ماموران پلیس در حال گشت زنی بودند که متوجه سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در حوالی میدان قزوین شدند.

بلافاصله مامور گشت نیروی انتظامی وارد عمل شده و با فنون رزمی سارق را که روی سینه متصدی فروشگاه بود را زمین گیر و به کلانتری 115 رازی منتقل کرده است.

ماجرای سرقت از طلافروشی در تهران

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد متهم با سلاح شوکر قصد سرقت از مغازه طلافروشی را داشته که با مقاوت صاحب این مغازه مواجه شده که دقایقی بعد توسط مامور کلانتری بازداشت شده است.

مامور وظیفه شناس ماجرای درگیری را با سارق طلافروشی اینطور بیان کرد: «در حال گشت زنی بودیم که متوجه شدیم متصدی یک طلافروشی به کمک نیاز دارد برای همین سریعا به محل حادثه مراجعه کردم.»

مامور پلیس ادامه داد: «در طلافروشی مشاهده کردم متهم روی سینه متصدی فروشگاه نشسته و با ضربات شوکر وی را مورد ضرب و شتم قرار می2دهد. بلافاصله با فنون نظامی و اقدامات پلیسی متهم را دستگیر و به کلانتری 115 راضی منتقل کردم.»

تقدیر رییس پلیس تهران از مامور وظیفه شناس

سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران با تقدیر از مامور وظیفه شناس در خصوص این خبر اظهار داشت: «دستگیری سارق طلافروشی با ایثارگری و شجاعت مامور پلیس بسیار برای ما ارزشمند است.»

بنابراین گزارش، متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

 

 

حجم ویدیو: 17.80M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02