به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی: چند هفته قبل بود که فرهاد مجیدی در این رابطه هشدار داد واین روزها دوباره شنیده می شود در صورتی که استقلال در پرونده مربی ایتالیایی محکوم شود هم باید پول او و غرامت پول قرارداد را بدهد و هم خطر کسر ۶ امتیاز این تیم را تهدید می کند.

طبق برآوردها استقلالی‌ها باید حدود ۴۰ میلیارد تومان به این مربی ایتالیایی پول بدهدو تا به امروز هیچ تعاملی هم بین طرفین صورت نگرفته و به نظر می رسد استراماچونی نمی‌خواهد از مواضع خود عقب نشینی کند. از طرفی با توجه به تغییر دولت و وزیر ورزش در مرداد ماه، این خطر برای استقلال بیشتر هم می شود چرا که همه حواس ها به تغییر وزیر ورزش است و طبعاً خود باشگاه استقلال باید بتواند چنین مبلغی را جور کند.

مشکل اینجاست که اگر استقلالی ها بخواهند ۴۰ میلیارد تومان به استراماچونی بدهند، برای پرداخت بقیه پول بازیکنان به شدت دچار مشکل و بحران می شوند. تا همین جای کار هم بسیاری از بازیکنان استقلال شاکی هستند و مجیدی گفته بود پرداختی بازیکنان اصلاً همسان نیست .حالا اگر قرار باشد ۴۰ میلیارد تومان هم به حساب استراماچونی واریز شود مسلماً استقلال نمی تواند تا پایان فصل و حتی آغاز لیگ جدید با بازیکنانش تسویه کند.