به گزارش پایگاه خبری نشان :

مهدی واعظی پیشکسوت تیم پرسپولیس معتقد است سرخ ها می توانند به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا برسند.

 مهدی واعظی پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان به میزان گفت: تیم در این هفته‌ها به یک انسجام واقعی رسیده و تلاش و تمرکز زیادی هم روی گل نخوردن داشته است. چند مصدوم درتیم بودند که جانشینان آن‌ها به خوبی از پس کار برآمدند و خلاء آن‌ها حس نشد. تیم در راه قهرمانی قرار گرفته و پس از آن می‌تواند به قهرمانی آسیا فکر کند.

واعظی افزود: بدنه اصلی پرسپولیس بازیکنان ملی‌پوش هستند و شرایط خیلی خوبی داریم. امسال سالی است که می‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم و این عنوان دور از دسترس نیست.

دروازه‌ بان سابق پرسپولیس در رابطه با شرایط رادوشوویچ عنوان کرد: این مساله از چند بُعد قابل بررسی است؛ اول از بُعد هوادارای که این بازیکن بی حاشیه و خوب است و هواداران دوست دارند که بماند و باشگاه تلاش خود را کرده است. از بُعد فنی رادوشوویچ خیلی در سطح عالی نیست و می‌توان بازیکن هم‌تراز داخلی برای او پیدا کرد، اما در حال حاضر زمان خوبی برای تغییرات نیست و تیم نیاز به آرامش دارد. بهتر است فعلا با او مدارا شده و به تیم برگردد.

واعظی درباره صحبت‌ های استقلالی‌ ها در خصوص شرایط نابرابر دو تیم پایتخت گفت: بیش از یک سال است هر اتفاقی می‌افتد به دولت و وزارت ربط می‌دهند. هواداران پرسپولیس خیلی بیشتر از استقلال هستند و درآمد‌های پرسپولیس هم باید بیشتر باشد، اما این درآمد‌ها بصورت مساوی تقسیم شده است. زمان دنیزلی ما در زمین شرکت واحد و یک چمن متوسط تمرین می‌کردیم و رختکن ما کانکس بود. چرا وقتی بهترین زمین‌ها را داشتند چیزی نمی‌گفتند؟

واعظی افزود: وزارت ورزش همانند پدر این دو تیم است و طبیعی است یک پدر امکانات مناسب را برای فرزند منظم و زرنگ‌ تر فراهم می‌ کند. استقلالی‌ ها به جای گلایه کردن مدیریت و مسائل فنی خود را درست کنند.

واعظی در رابطه با جدایی احتمالی کنعانی زادگان تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه برای بازیکنانی که می‌روند جایگزین خوب پیدا می‌شود اگر کنعانی در پرسپولیس از نظر روحی روانی و مالی شرایط خوبی دارد بهتر است بماند، چون فوتبال تیم‌های عربی بیشتر مهاجم پذیر است تا مدافع پذیر. اگر این انتقال به پیشرفت او کمک می‌کند توصیه می‌کنم برود و مسیر رو به جلو را طی کند و باعث افتخار پرسپولیس و ایران شود.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: این فصل هواداران دلهره زیادی دارند و امیدوارم قهرمانی پنجم را هم بدست بیاوریم و ثابت کنیم بهترین تیم ایران هستیم.