به گزارش پایگاه خبری نشان :

 هم‌اکنون مدل دیگری با ویژگی‌های لوکس معرفی شده است. با رم ۱۵۰۰ لیمیتد نسخه گرامی داشت ۱۰ سالگی آشنا شوید.

رم ۱۵۰۰ لیمیتد سالگرد ۱۰ سالگی گرامی داشت ۱۰ سال پیشرو بودن در کلاس پیکاپ های لوکس بوده و حد نهایی توانایی، اشرافیت و رفاه را ارائه می‌کند. خریداران رم ۱۵۰۰ لیمیتد می‌توانند از باکیفیت‌ترین متریال بکار رفته در این خودرو لذت ببرند و مدل سفارشی جدید نیز نشان دهنده چگونگی عرضه لوکس‌ترین پیکاپ های رم در صنعت خودروست.

قطعاً تاریخچه پیکاپ های رم به ۱۰ سال اخیر محدود نمی‌شود اما مدل سطح بالای لیمیتد اولین بار در سال ۲۰۱۲ ظاهر شده است. این خودرو در حال حاضر لوکس‌تر از هر زمان دیگری بوده و به صندلی‌ها و پانل‌های درب چرمی، تریم چوب و فلز واقعی و پوشش داخلی سقف از جنس جیر مجهز است. نسخه سالگرد ۱۰ سالگی علاوه بر این‌ها از پدال‌های فلزی، دسته‌دنده خاص و ترکیب رنگ جدید کابین سود می‌برد. به این موارد باید سیستم صوتی با ۱۹ بلندگو و نشان‌های سالگرد ۱۰ سالگی را اضافه کرد.

HrQEy686D3Im

در بحث طراحی بدنه چیز خاصی اضافه نشده اما رنگ جدید آبی در دسترس می‌باشد. همچنین درب پشتی چندمنظوره و برخی ریزه‌کاری‌های دیگر دیده می‌شوند. محفظه بار این پیکاپ دارای قلاب‌های قابل تنظیم است اما خبری از نشان‌های سالگرد ۱۰ سالگی در بدنه نیست.

رم ۱۵۰۰ لیمیتد گرامیداشت ۱۰ سالگی قیمت پایه ۶۰۱۷۵ دلاری ( معادل حدودا ۱.۵ میلیارد تومان) و هزینه‌های تحویل ۱۶۹۵ دلاری دارد که قیمت کل آن را به ۶۱۸۷۰ دلار می‌رساند. این خودرو از سه‌ماهه سوم امسال روانه بازار خواهد شد.