به گزارش پایگاه خبری نشان :

امین قاسمی نژاد، وضعیت پدیده بعد از کسب دو برد پیاپی برابر تراکتور و سایپا را مطلوب دانست و گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و پیروزی در این دو مسابقه باعث شد جایگاه‌مان در جدول بهتر شود. تمام هدف‌مان این است که در پنج بازی باقیمانده هم خوب امتیاز بگیریم و شانس‌مان را برای گرفتن سهمیه امتحان می‌کنیم. البته می‌دانیم کار سخت است، اما تمام هدف‌مان این است که در پنج بازی پایانی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم تا هواداران را هم خوشحال کنیم.

وی درباره یازدهمین گلی که در این فصل در بازی با سایپا به ثمر رساند، تصریح کرد: خوشحالم که زحمت بچه‌ها را تبدیل به گل کردم. من در این فصل می‌توانستم خیلی بیشتر گل بزنم، اما بعضی از بازی‌ها را به‌ دلیل مصدومیت از دست دادم.

بازیکن مدنظر فرهاد مجیدی ادامه داد: در نیم‌ فصل هم که بحث جدایی‌ام از پدیده مطرح بود یکی دو بازی را از دست دادم. در ۶ هفت بازی هم غایب بودم و اگر در این مسابقات به میدان می‌رفتم قطعاً آمار من بهتر بود. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم بیشترین گل را برای پدیده بزنم.

قاسمی‌نژاد راجع به بحث حضورش در استقلال که در نیم‌ فصل مطرح شده بود و این‌که برای فصل بعد چه تصمیمی دارد، اظهار داشت: داستان‌های نیم‌فصل را که همه می‌دانند و در نهایت باشگاه با حضور من در استقلال مخالفت کرد. من به‌ احتمال فراوان در پایان فصل تصمیم به جدایی از پدیده خواهم گرفت، ولی هنوز مشخص نیست به کدام تیم می‌روم. تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی‌های باقیمانده بهترین عملکرد را داشته باشم و تمرکزم فقط روی موفقیت پدیده است.

مهاجم تیم فوتبال پدیده مشهد در پاسخ به این پرسش که کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود، گفت:‌ سپاهان و پرسپولیس رقابت فشرده‌ای دارند و پیش‌ بینی خیلی سخت است، ولی فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای قهرمان شدن خیلی بیشتر باشد بازیکنان این تیم چند سال است که کنار همدیگر بازی می‌کنند و هماهنگی خوبی دارند.

وی درباره قرعه‌کشی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا و این‌که آیا تیم ملی ایران به جام جهانی صعود می‌کند، تصریح کرد: ما تیم خیلی خوبی داریم و گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم چندان سخت نیست. همه آرزو دارند ایران به جام جهانی برود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.