به گزارش پایگاه خبری نشان :

جراحی زیبایی این بار از سوی یک پزشک قلابی صورت گرفت. مرد کلاهبردار با راه اندازی یک کلینیک جراحی زیبایی با توجه به دوره هایی که دیده بود عمل جراحی زیبایی را در غرب تهران انجام می داد پزشک قلابی با عمل جراحی زیبایی 60 زن و مرد در تهران دست به کلاهبرداری زد و 3 زن و مرد که عمل جراحی زیبایی قرار گرفته بودند با شکایت به پلیس راز این کلاهبرداری را فاش کردند.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، اوایل خرداد امسال 4 پرونده مشابه در پلیس آگاهی تهران با موضوع "پزشکی قلابی" طرح و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

چند زن و مرد از مردی به نام محسن با جعل عنوان پزشکی،  خود را متخصص ارولوژی به مراجعه کنندگان به کلینیک معرفی و با  جراحی پلاستیک گوش و بینی و  کاشت مو و ابرو منجر به خونریزی نامتعارف و شدید در محل جراحی می شده است.

بازداشت پزشک قلابی جراحی زیبایی

رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه کارآگاهان پایگاه یکم این پلیس کلینیک متهم  را تحت مراقبت قرار دادند، ابراز داشت:  پس از هماهنگی های قضائی متهم   که قصد جراحی بیماری را در محل کلینیکش  داشت، بازداشت شد.

وی عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد جراح قلابی دارای 3 سابقه کیفری درخصوص جعل و کلاهبرداری دارد و تا کنون ۶۰ عمل جراحی انجام داده است.

متهم 35 ساله دارای مدرک دکترای مدیریت بوده و از سال گذشته جراحی هایش را در منطقه مرزداران آغاز کرده ک

در بازرسی از کلینک متهم  ۹۴ مهر قلابی مربوط به  دانشگاه شهید بهشتی، قوه قضاییه نظام پزشکی ...و یک قبضه اسلحه و 8 تیر جنگی کشف شد.

پزشک جراحی زیبایی کلاهبردار بود

محسن 35 ساله که 3 سابقه کلاهبرداری و جعل در پرونده اش دارد در نقش پزشک زیبایی 60 زن و مرد تهرانی را هدف عمل زیبایی قرار داد تا اینکه دستش رو شد.

سابقه داری؟

3 سابقه جعل و کلاهبرداری دارم که آخرین بار 2 سال قبل بود که بخاطر جعل و کلاهبرداری دستگیر شدم و 2 ماه بعد آزاد شدم.

الان به چه جرمی دستگیر شدی؟

پزشک قلابی.

یعنی عمل جراحی زیبایی هم انجام دادی؟

بله.

دوره دیده بودی؟

بله، در یک مجموعه زیبایی کار می کردم و بخاطر دستگاه هایی که می خریدیم دوره می دیدیم به همین خاطر بعد از اینکه خودم به کار مسلط شدم کلینیک زیبایی راه اندازی کردم.

احتمال نمی دادی زیبایی کسی را از دست بدهی؟

اشتباه کردم.

چقدر پول به دست آوردی؟

نمی دانم، مدت زیادی نیست که فعالیتم را آغاز کردم حدود 4  ماه است.

چند نفر را مورد عمل های زیبایی قرار دادی؟

60 زن و مرد.

شاکی نداشتی؟

3 نفر شاکی هستند.

احتمال مرگ برای بیماران نمی دادی؟

اشتباه کردم. عمل های زیبایی با دستگاه بود.

شنیدم مسلح بودی؟

بله، دردفتر کاری ام یک اسلحه کلت کمری داشتم ولی استفاده ای از آن نکردم و فقط همراهم بود.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

حجم ویدیو: 33.60M | مدت زمان ویدیو: 00:04:34