به گزارش پایگاه خبری نشان :

روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز در خصوص فیلم منتشرشده از بیمار این بیمارستان در فضای مجازی، توضیحی ارائه کرد.

در جوابیه روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز در خصوص فیلم منتشرشده از بیمار این بیمارستان در فضای مجازی، آمده است: "در خصوص فیلم منتشره در فضای مجازی و ادعای رها شدن یک بیمار به اطلاع می‌رساند؛ بیمار مذکور از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ تیر در بیمارستان گلستان اهواز تحت درمان قرار گرفته است و به علت عدم استطاعت مالی، تمام هزینه‌های ایشان نیز رایگان بوده است. بعد از رسیدگی کامل به ایشان و ترخیص بیمار توسط پزشک، با خانواده ایشان که وی را بستری کرده بودند تماس گرفته شد که متاسفانه هیچکدام پاسخگو نبودند.

با این حال بیمار با توجه به آنکه هوشیار و کاملا سالم بود و از آنجا که اصرار بر رفتن به منزل فرزندش داشت، با کمک پرستار و نیروی مددکار بیمارستان به آدرس منزل مراجعه می‌کند و تحویل فرزند ایشان می‌شود.

فرزند ایشان ابتدا بیمار را تحویل می‌گیرد اما متاسفانه بعد از بازگشت پرسنل بیمارستان، در مقابل درب منزل کارتن پهن می‌کند و پدرش را روی زمین خوابانده که از او فیلم گرفته و نشر داده می‌شود.

لازم به ذکر است برخلاف آنچه که رسانه‌های بیگانه نشان داده‌اند کلیه امورات درمانی فرد مذکور به دقت انجام شده و مشکل به وجود آمده، ناشی از اختلافات خانوادگی بوده است و البته بعد از انتشار این فیلم، خانواده بیمار از کاری که انجام داده بودند اظهار ندامت و عذرخواهی کردند."