به گزارش پایگاه خبری نشان :

رکنا/خودکشی در شرق تهران نافرجام ماند. دختر جوان قصد خودکشی از روی پل امام علی (ع) داشت که مامور پلیس با مشاهده تصمیم به خودکشی دختر جوان وارد عمل شد و مانع از خودکشی دختر تهرانی شد. دختر جوان انگیزه اش را از خودکشی مشکلات خانوادگی اعلام کرد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری تهران به رکنا گفت: سرهنگ فلاح رییس کلانتری 190 مجیدیه روز پنج شنبه 31 تیرماه در خارج از ساعت اداری و خارج از محدوده کلانتری در حال تردد بوده که متوجه رفتار مرموز دختر 18 ساله ای بر روی پل تقاطع اتوبان امام علی (ع) و بزرگراه شهید سلیمانی می شود.

اقدام به موقع پلیس در صحنه خودکشی دختر جوان

وی افزود: سرهنگ فلاح به سرعت خود رابه یک قدمی دختر 18 ساله می رساند و متوجه می شود که دختر جوان قصد خودکشی دارد و تصمیم بر پایین انداختن خود به پایین اتوبان را دارد که ابتدا با صحبت سعی داشته دختر جوان را از تصمیمی که داشته منصرف کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: دختر جوان تصمیم به خودکشی داشت و در یک لحظه قصد داشته خود را به پایین اتوبان بیندازد که سرهنگ فلاح در اقدامی سریع دختر جوان را گرفته و مانع کار وی شده و پس از صحبت، دختر جوان به بخش مشاوره کلانتری منتقل می شود.

رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: خانواده دختر جوان نیز به کلانتری دعوت شده و در قخش مشاوره مشخص شد دختر جوان بخاطر مشکلات خانوادگی قصد خودکشی داشته است که پس از مشاوره، دختر جوان تحویل خانواده اش شد.

سرهنگ موقوفه ای در پایان گفت: سرهنگ فلاح در آخرین لحظه موفق به نجات جان دختر جوان شده و وی را از خودکشی نجات داده است.

حجم ویدیو: 19.00M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33