به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش منیبان؛ رشید مظاهری درباره شرایط خود گفت: اینکه بازی کردم یا ذخیره بودم یا اینکه در آینده چه بازیکنانی فیکس بازی خواهند کرد این مسایل را در استقلال فعلی نداریم . چیزی که من امسال در تیم استقلال تجربه کردم اینکه هر جا که می توانی به تیم کمک کنی این کار را انجام بده. حالا چه با نشسته بر روی نیمکت چه با بازی کردن! آن تایمی که من بازی نکردم فکر می کنم سید(حسینی) خیلی خوب به تیم کمک کرد.‌ ان شاالله من هم در آینده بتوانم خیلی بیشتر به تیمم کمک کنم.

او گفت: این همه گفتن رشید تمرین نمی کند، رشید اینطوری است و... من دو هفته مصدوم بودم، به خودم رسیدم، برگشتم و تمریناتم را محکم کردم یعنی محکم انجام دادم، هیچ کس هیچ مساله حاشیه ای را از من ندید. گفتن رشید بازی نکند تیم را خراب می کند! اما من چنین شخصیتی ندارم. تمریناتم را محکم کردم. شرایط طوری بود که سید داشت خوب بازی می کرد. من هم باید یک طور دیگربه تیم کمک می کردم و منتظر باشم تا به یک شکل های دیگر به تیم کمک کنم.

مظاهری افزود: خودم من با مجیدی صحبت کردم و گفتم من فکر می کنم در این تایم سید حسینی بیشتر می تواند به شما کمک کند و سید درون دروازه باشد و خدا را شکر خیلی هم خوب کار کرد. در این بین من در تمرینات مصدوم شدم و دو هفته به خودم رسیدم و برگشتم و تمرینات خودم را انجام دادم. سید هم خدا را شکر خیلی خوب به تیم کمک کرد. آقا فرهاد هم این شرایط را درک کرد با آقا بهزاد (غلامپور) هم صحبت کردم فکر می کنم با این کارم من هم توانستم به تیمم کمک کنم.

او ادامه داد: یک گلایه ایی از حسین کنعانی زادگان دارم. اینکه همه ما ناموس داریم ، این هواداران استقلال حقشان نیست این فحاشی ها را بخورند. اگر این بازیکن شخصیت اش را حفظ کند بهتر است. خیلی کار زشتی بود، خیلی کار چیپی بود. البته حسین هم پسر خوبی است ولی بعضی مواقع یک مقدار خودش را نگهدار دارد بهتر است. همین.