به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی، جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مرد جوانی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار کرد،  ساعت ۲ بعد از ظهر سیزدهم فروردین به همراه خانواده از خانه خارج شدیم و سه ساعت بعد برگشتیم. به محض ورود متوجه باز بودن در و سرقت طلاجات و لپ تاپ شدیم.

او اضافه کرد: با اعلام این خبر کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات صورت گرفته باتوجه به سالم بودن در ورودی احتمال سرقت از سوی شخصی آشنا مطرح شد.با توجه به فیلم و تصاویر دوربین های مداربسته خانه محل سرقت، مشخص شد که سارق به کمین مال باخته نشسته و پس از خروج او از پارکینگ وارد ساختمان شده و نقشه رقت را اجرا کرده است.

جانشین پلیس آگاهی  تهران افزود: تصویر چهره سارق کامل مشخص نبود اما باتوجه به ظاهر و هیکل سارق جوان، مال باخته، احتمال داد که سارق جوان فردی به نام کامران است.از طرفی شاکی مدعی شد قبل از ترک خانه تلفنی خروجش را از خانه به کامران اعلام کرده و همچنین سال گذشته کلیدهای خانه اش در اختیار کامران بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با این احتمال که کامران در این سرقت نقش دارد، تصویر کامران با تصویر دوربین مداربسته تطبیق داده شد و باتوجه به شباهت ظاهری کامران برای تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی احضار شد.

سرهنگ گزافی در پایان خاطر نشان شد: متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد در روز سرقت خارج از تهران و به اتفاق خانواده اش در باغی نزدیکی شهرستان بومهن بوده است. اما در تحقیقات صورت گرفته تیم تحقیق دریافت که متهم جوان واقعیت را بیان نکرده است. کارآگاهان بار دیگر از کامران تحقیق کرده و درنهایت باتوجه به مدارک و شواهد ارائه او به ناچار به سرقت از منزل دوستش اعتراف کرد. /برنا