به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش برنا؛ در حالی که گفته می شد شهریار مغانلو برای گفت و گو و مذاکره با مسوولان سانتاکلارا قرار است راهی پرتغال شود، شنیده ایم برنامه سفر او به این کشور فعلا منتفی است.

​در این راستا شنیده ایم مغانلو مذاکره و صحبت با مسوولان این باشگاه پرتغالی را به مدیر برنامه هایش واگذار کرده تا در نهایت بتواند برای فصل بعد خود با آنها به توافق نهایی برسد.

پرسپولیس، سپاهان و یک تیم قطری در حال حاضر مشتریان پر و پا قرص این مهاجم بلندقامت هستند که پیروزی هر یک از این تیم ها برای به خدمت گیری قرضی شهریار منوط به چراغ سبز مسوولان سانتاکلارا است.

مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس در حالی لیگ بیستم را با این تیم با عنوان قهرمانی به پایان رساند که گلزن ترین عنصر تهاجمی تیم یحیی گل محمدی بود.

اگر عبدی در نیم فصل اول چندان موفق نبود اما موتور گلزنی مرد شماره 16 سرخ ها در اواخر نیم فصل دوم به راه افتاد. او در دیدارهای هفته های پایانی لیگ برتر با گلزنی های متوالی خود تبدیل به گلزن ترین مهاجم پرسپولیس شد.

عبدی که حدود 1100 دقیقه در لیگ بیستم در ترکیب تیم پرسپولیس میدان رفت، هر 129 دقیقه یک بار موفق به گلزنی شد تا با 9 گل به کار خود در این لیگ پایان دهد.