به گزارش پایگاه خبری نشان :

​خبرورزشی - واقعیت از این قرار است که محمد دانشگر مانند اول فصل در چند روز گذشته خودش پیشنهاد داده که به پرسپولیس بیاید، اما هنوز این پیشنهاد از سوی کادر فنی پرسپولیس مورد قبول قرار نگرفته. حتی دانشگر یکی، دو نفری را هم واسطه قرار داده تا با گل‌محمدی صحبت کنند.

در واقع با اعلام چند منبع معتبر دانشگر دوست دارد پیراهن پرسپولیس را بپوشد، اما اگر قرار باشد این انتقال صورت بگیرد باید شرایط پرسپولیس را قبول کند. مسلما دانشگر اگر بخواهد در شرایط فعلی پرسپولیسی شود باید باید به عنوان یک مدافع ذخیره و نیمکت نشین باشد و تحمل نیمکت نشینی را در پرسپولیس داشته باشد.

در کل تا این لحظه هیچ خبر رسمی در مورد جذب دانشگر توسط پرسپولیس وجود ندارد و یحیی گل محمدی هم نظر نهایی را نداده، اما با توجه به این که در فصل نقل و انتقالات هستیم و هر اتفاق ممکن است رخ بدهد و امکان دارد که این انتقال پر سر و صدا هم نهایی شود.

این در شرایطی است که از شب گذشته اعلام شد که محمد دانشگر به همراه یکی، دو بازیکن دیگر در فهرست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفتند که اگر این اتفاق رخ دهد پروسه پیوستن دانشگر به پرسپولیس راحت‌تر خواهد شد.

محمد نادری مدافع تیم فوتبال استقلال بعد از پایان دیدار با فولاد خوزستان در شرایطی که پیراهن زنده یاد پورحیدری را زیر پیراهن اصلی خود پوشیده بود به کنار زمین رفت و بعد از بوسه بر چمن راهی رختکن شد.

این اقدام محمد نادری باعث شد چند نفر از افراد حاضر در ورزشگاه دلیل حرکت او را جویا شوند که مدافع استقلال اعلام کرد که قصد دارد فصل آینده از استقلال جدا شود. به این ترتیب نادری اولین جدا شده پوشان در لیگ آینده خواهد بود.

با رفتن حسین کنعانی زادگان و خروج احتمالی سعید آقایی از پرسپولیس، احتمال بازگشت محمد نادری به این تیم وجود خواهد داشت.

منبع: میزان