به گزارش پایگاه خبری نشان :

پس از ناکامی استقلال در قهرمانی جام حذفی، فرهاد مجیدی سرمربی این تیم در بیانیه‌ای ضمن عذرخواهی از هواداران مدعی شد که فصل جدید برای آبی ها از همین امروز آغاز شده است.

 

فرهاد مجیدی بیانیه ای منتشر کرده است که پیام روشن آن ادامه فعالیت او به عنوان سرمربی استقلال در فصل آتی فوتبال ایران است.

فرهاد مجیدی در نیم فصل دوم هدایت استقلال را قبول کرد و در این مدت نتایج نسبتا خوبی گرفت اما شکست در جام حذفی زمینه ای را فراهم کرد تا عده ای نسبت به ادامه حضور او در فصل آینده تردید داشته باشند.

با این حال مجیدی با انتشار بیانیه ای اینطور نشان داد که قرار نیست از استقلال جدا شود.

البته مجیدی در این بیانیه مسئولیت شکست برابر فولاد را پذیرفت و از تمام هواداران استقلال عذرخواهی کرد.

متن کامل بیانیه فرهاد مجیدی به شرح زیر است:

هواداران عزیز، برای نمایش و نتیجه دیشب از شما پوزش می‌خواهم. خوب می‌دانم که در این روزگار تلخ، یک قهرمانی چقدر حال شما را خوب می‌کرد.

وقتی دلداری‌های اکثریت هواداران، به خصوص عزیزانی که در اهواز و فرودگاه تهران حضور داشتند را می‌بینم، خیلی بیشتر شرمنده وجدان و انصاف بی‌پایان شما عاشقان استقلال می‌شوم و این رفتار، انگیزه من را برای یک شروع مجدد دوچندان می‌کند.

فصل جدید برای ما از همین امروز شروع شده است. چهارده روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش‌روی ماست. اگر در این مدت کوتاه پروژه تمدید و تقویت تیم را به درستی انجام ندهیم، موفقیت‌ها شروع نمی‌شود.

در این ساعت‌ها نمی‌خواهم از مشکلات بگویم که خیلی از گفتنی‌ها را بعد از بردها با شما هواداران عزیز درمیان گذاشتم.

اهل بهانه‌جویی نیستم و مسؤولیت این شکست را می‌پذیرم. بازیکنان من تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند.

باید بدانید که خیلی از بازیکنان من در هفته‌های اخیر بدون آنکه خبرش رسانه‌ای بشود، در شرایط بسیار سخت و باوجود مصدومیت‌های مختلف ازخودگذشتگی کردند و وظیفه خودم می‌دانم در پایان فصل از همه آنها و کادر فنی، پزشکی، اجرایی، تدارکات و رسانه‌ای تیم تشکر کنم.

در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود.

به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.

در پایان قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم‌.