به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمد کریمی بازیکنی بود که در پست هافبک دفاعی در بیشتر بازی های فصل برای سپاهان بازی کرد. البته در مواقعی که او محروم می‌شد، جلال علی‌محمدی این وظیفه مهم را برعهده می‌گرفت؛ چرا که سروش رفیعی، یاسین سلمانی و احسان حاج صفی بیشتر هافبک‌هایی پا به توپ به شمار می‌روند که توانایی‌های آنها با ویژگی‌های مورد نیاز هافبکی که وظیفه اصلی بازیسازی و نظم دادن به بازی سپاهان را باید برعهده بگیرد، تفاوت داشت.

مسعود ریگی

ضمن اینکه کادر فنی سپاهان به سه بازیکنی که اشاره کردیم، در پست هافبک هجومی نیاز بیشتری داشت. پس اگر طی روزهای آینده زمزمه انتقالی پر سر و صدا از تهران به مقصد اصفهان به پا شد، اصلا تعجب نکنید؛ چرا که محرم برای تقویت تیمش مسعود ریگی هافبک استقلال را به عنوان گزینه اصلی زیر نظر دارد و مذاکرات برای جذب او به شکل جدی دنبال می‌شود.

باشگاه سپاهان البته علاوه بر استقلال، ترکیب چند تیم دیگر را نیز برای رفع این نیاز تحت بررسی دقیق دارد. در صورتی که این بازیکن جذب شود، نویدکیا در کنار محمد کریمی و احیانا رسول نویدکیا، حداقل سه گزینه برای این پست مهم و تعیین کننده در دسترس دارد و البته این ها به استثنای بازیکنان رده‌های پایه تیم سپاهان است.