به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی -در شرایطی که با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان اکنون باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنی برای پوشش خط دفاعی است از اسامی زیادی در این رابطه یاد می‌شود.

علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده جزو گزینه‌هایی هستند که گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس باب مذاکره با آنها را برای حضور در این تیم استارت زده است. اما طی روزهای اخیر شایعاتی نیز درباره یک انتقال جنجالی از استقلال به پرسپولیس نیز شکل گرفته است.

محمد دانشگر که در چند مرحله با مدیران و کادر فنی و حتی بازیکنان هم‌ تیمی خود در فصل گذشته به چالش برخورد کرده و اخراج مقطعی را تحمل کرده بود، اکنون در بین گزینه‌های پرسپولیس قرار گرفته است.

مدافع جنجالی استقلال که علیرغم باقی ماندن یک فصل دیگر از قراردادش طی نامه‌ای به باشگاه خواهان حل مشکل مالی و پرداخت مطالباتش شده است، در صورتی که بتواند بند فسخ خود را فعال کند می‌تواند یک انتقال جنجالی را به نام خود کند.

استقلال در فصل گذشته موفق شد محمد نادری و آرمان رمضانی را از پرسپولیس جذب کند و شاید این انتقال بتواند یک جبران ویژه برای هواداران پرسپولیس محسوب شود. با این حال باشگاه پرسپولیس قصد ندارد برای این انتقال عددی غیرمعقول در نظر بگیرد و در شرایطی که دانشگر راضی به دریافتی متناسب با برنامه ریزی باشگاه شود، این انتقال صورت خواهد گرفت.

با این حال در شرایط فعلی همانطور که گفته شد اولویت های پرسپولیس برای جذب در خط دفاعی علی نعمتی، ایمان سلیمی، علیرضا ابراهیمی و محمدرضا خانزاده هستند.

منبع: ایلنا